فلیک مانع جدایی هافبک بارسلونا نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، ورود هانسی فلیک به کادر فنی بارسلونا به‌عنوان جانشین ژاوی هرناندس او را صاحب قدرت تعیین تکلیف برای نقل‌وانتقالات این باشگاه نخواهد کرد، با این حال دکو به‌عنوان مدیرورزشی باشگاه نیز نمی‌خواهد بدون دانستن نظر سرمربی آلمانی اقدام به خرید و فروش بازیکن کند.

یکی از بازیکنانی که شاید در مورد فروش یا ماندنش میان مدیران باشگاه و سرمربی تیم اختلاف‌نظر وجود داشته باشد، هافبک هلندی تیم فرنکی دیونگ است.

طبق ادعای نشریه اسپورت کاتالونیا، دیونگ برای فلیک می‌تواند به مهره‌ای کلیدی تبدیل شود و پتانسیل حضور در ترکیب اصلی او را هم دارد. سرمربی آلمانی بارسا مهارت‌های بازیکن سابق آژاکس را دوست دارد، اما او می‌داند که وضعیت اقتصادی باشگاه طوری است که فروش دیونگ بیشتر از ماندنش می‌تواند به بارسلونا کمک کند. از این رو او مانع باشگاه برای فروش دیونگ نخواهد شد، اما طبیعتاً به جای او بازیکنی جدید می‌خواهد. به این ترتیب از سمت باشگاه و کادر فنی راه برای انتقال هافبک تیم ملی هلند هموار شده است.

 

هنوز اما انتقال دیونگ به دو عامل مهم دیگر وابسته است که اولی رضایت خود بازیکن 27 ساله است که سال‌های گذشته هم بحث جدایی‌اش مطرح شد و هر بار او به ماندن تأکید داشت و دومی ارائه پیشنهادی قابل توجه.

از قرارداد فعلی دیونگ با بارسلونا دو فصل دیگر باقی مانده و گویا باشگاه تنها به یک شرط حاضر به تمدید است که آن موافقت بازیکن با کاهش حقوقش است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.