حمله پهپادی مقاومت عراق به شهر حیفا در فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی عراق بامداد (دوشنبه) از حمله پهپادی به شهر حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش خبرآنی، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد: در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی، مجاهدان ما یک هدف حساس و مهم را در حیفا با تعدادی پهپاد هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش العالم، مقاومت اسلامی عراق بر ادامه حملات خود علیه مواضع رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

پیش از این، واحد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق صبح پنج‌شنبه(۱۰ خرداد) با صدور بیانیه‌ای از حمله به دو شرکت آمریکایی و مؤسسه انگلیسی در بغداد خبر داده بود. بنابر این گزارش "در ساعت ۱.۲۰ بامداد یک بمب صوتی در مقابل شرکت کاترپیلار در منطقه الجادریه و در ساعت ۱.۳۰ بامداد بمب صوتی دیگری در مقابل ساختمان مؤسسه کمبریج در خیابان فلسطین در منطقه‌ای پرجمعیت در بغداد منفجر شد. این انفجارها هیچ خسارت مالی و جانی نداشته‌اند."

در همین حال دبیر کل کتائب سید الشهداء عراق روز جمعه (۱۱ خرداد ماه) در سخنانی از آغاز مرحله جدید عملیات مقاومت اسلامی این کشور علیه اهداف آمریکایی و صهیونیستی طی روزهای آتی در پاسخ به حملات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها به غزه خبر داد.

«ابو آلاء الولائی» گفت: «مرحله سوم فعالیت مقاومت اسلامی عراق به زودی آغاز می‌شود و دشمن از سلاح‌های پیشرفته‌ که مورد استفاده قرار می‌دهیم، غافلگیر خواهد شد.»

وی افزود: «عملیات طوفان الاقصی شکست و خواری دشمن را به همگان نشان داد.»

این رهبر مقاومت اسلامی عراق اظهار داشت: «علیرغم فشارهای سیاسی و تمامی تهدیدهایی که دشمن از طریق واسطه‌ها برای مقاومت اسلامی عراق منتقل کرده، ما قاطعانه به عملیات‌ خود ادامه می‌دهیم.»

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.