اصلاح سیستم تعلیق خودروی فراری پیش از آمدن همیلتون

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از موتور اسپورت؛ فراری می‌تواند گامی جدی بردارد و طراحی سیستم تعلیق خودروی خود را تا سال آینده تغییر دهد. این تیم ایتالیایی در تلاش است تا خودروی SF-24 خود را به صورت ریتمیک به روز کند اما پیشرفت آن در گرندپری خانگی به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت، قابل توجه نبود. مدیر تیم فراری فردریک واسور قبلاً اعتراف کرده بود که پیشرفت روز به روز دشوارتر می‌شود. بنابراین، اسکودریا ممکن است تصمیم به ایجاد تغییرات اساسی بگیرد.

بر اساس این گزارش؛ امسال فقط فراری و تیم مشتری‌اش یعنی هاس آمریکا از سیستم تعلیق عقب میله‌ای استفاده می‌کنند. رقبای اصلی، ردبول و مک لارن، از میله در سیستم تعلیق جلو و در عقب استفاده می‌کنند. برخی منابع نشان می‌دهند که فراری از قبل کار روی توسعه سیستم تعلیق جدید را آغاز کرده است تا در سال 2025، زمانی که لوئیس همیلتون به تیم ملحق خواهد شد، آماده شود.

این طراحی دارای مزایای آیرودینامیکی، بهبود جریان هوا در اطراف جلوی خودرو است. علاوه بر این، تغییر سیستم تعلیق می‌تواند امکان تغییر وضعیت راننده را باز کند که می‌تواند به بهبود توزیع وزن کمک کند. تغییر احتمالی تعلیق در بحبوحه تلاش‌ها برای آوردن آدریان نیوی که از ردبول حدا خواهد شد، در اوایل سال آینده رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.