پرداخت 20هزار میلیارد ریال از مطالبات بیمه تکمیلی بازنشستگان

به‌گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سید مرتضی حسینی از پرداخت و به‌روزرسانی بخش دیگری از مطالبات مراکز درمانی و دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان و نیز بخش دیگری از پرداخت مطالبات بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان خبر داد. 

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌ اجتماعی در مورد جزییات این پرداخت‌ها گفت: در هفته جاری مبلغ 2200 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، مراکز دیالیز، مراکز پزشک خانواده و پزشکان طرف قرارداد پرداخت شد.

وی افزود: در این مرحله از پرداخت‌ها، 1360 میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها به همراه 420 میلیارد تومان از مطالبات سه‌ ماه پزشکان طرف قرارداد پرداخت شد و ان‌شاءالله مابقی مطالبات پزشکان را نیز پرداخت و به‌روزرسانی خواهیم کرد.

معاون برنامه‌ریزی، پشتیبانی و مالی سازمان تأمین‌ اجتماعی همچنین از پرداخت مطالبات مراکز دیالیز و مراکز پزشک خانواده به مبلغ 400 میلیارد تومان خبر داد و در مورد مطالبات داروخانه‌ها در طرح دارویار افزود: تمامی مطالبات دارویی سرپایی تا پایان اردیبهشت ماه و مطالبات دارویی بستری تا پایان اسفند ماه نیز که رقمی بالغ بر 8500 میلیارد تومان و از تعهدات دولت است؛ به‌صورت مستقیم از طریق سازمان هدفمندی به حساب مراکز درمانی طرف قرارداد واریز خواهد شد.

حسینی افزود: تلاش ما در سازمان تأمین‌ اجتماعی این است که بدهی معوق به مراکز طرف‌قرارداد نداشته باشیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، اسناد بررسی و پرداخت شود. لذا در تلاشیم با به‌روز کردن بدهی‌های سازمان به مراکز دانشگاهی، این مطالبات را نیز در اسرع وقت پرداخت و تسویه کنیم.

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌ اجتماعی همچنین از پرداخت بیش از 2 هزار میلیارد تومان دیگر از مطالبات بیمه تکمیلی و عمر بازنشستگان خبر داد.

حسینی با بیان این‌که از ابتدای سال جاری، در راستای افزایش سرعت در پرداخت و خدمات‌رسانی بهتر، پرداخت‌های بیمه تکمیلی به شرکت‌های بیمه‌گر به‌صورت متمرکز خواهد بود، افزود: در قرارداد فعلی کانون بازنشستگان با شرکت بیمه تکمیلی طرف قرارداد، سازمان تأمین‌ ‎اجتماعی 50 درصد از تعهدات را با رقمی بالغ بر 9 هزار میلیارد تومان در جهت رضایتمندی و رفاه حال بازنشستگان عزیز بر عهده گرفته است که امیدواریم بخشی از دغدغه‌های این قشر عزیز پاسخ داده شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.