تفاهم‌نامه بنیاد ملی عفاف و حجاب با وزارت ورزش و جوانان

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی بنیاد ملی عفاف و حجاب با هدف بهره مندی از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های وزارت ورزش و جوانان در راستای فرهنگ سازی جامعه هدف با موضوع حجاب، عفاف و سبک زندگی ایرانی اسلامی با وزارت ورزش و جوانان تفاهم نامه‌ای امضا کرد.

دکتر طهورا نوروزی مدیر عامل بنیاد ملی عفاف و حجاب در توضیح این تفاهم نامه اظهار داشت: براساس این تفاهم نامه مقرر شد از امکانات و ظرفیت‌های علمی و توسعه همکاری‌های فرهنگی اجتماعی و آموزشی با استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی عفاف و حجاب برای دستیابی به جامعه‌ای پویا و سالم و عاری از آسیب‌های اجتماعی در چهارچوب قوانین و مقررات بهره‌مند شویم.

وی در ادامه با اشاره به توسعه همکاری فی مابین وزارت ورزش و جوان و بنیاد ملی عفاف و حجاب، گفت: در این رستا به منظور اجرای مشارکتی برنامه‌ها، مقرر شد با استفاده از ظرفیت‌های قانونی در بخش آموزش، فرهنگ سازی و فعالیت های ورزشی، هنری، علمی و ارتباطات بین الملل ، تعاملات مشترک بین طرفین صورت گیرد.

مدیر عامل بنیاد ملی عفاف و حجاب، حمایت، تشویق و تسهیل فعالیت‌های جوانان، ورزشکاران و کارمندان وزارت ورزش و جوانان اعم از بانوان و آقایان در راستای تحکیم خانواده و احیای هویت زن مسلمان را یکی از اهداف این تفاهم نامه برشمرد و افزود: تسهیل در تأسیس سازمان‌های مردم نهاد جوانان با محوریت عفاف و پاکدامنی و تحکیم خانواده برای قشر جوان و ورزشکار در کشور یکی از عناوین مهم این تفاهم نامه است.

وی در ادامه با اشاره به لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی سبک زندگی ایرانی- اسلامی در سازمان‌های متبوع وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در این راستا بنیاد ملی عفاف و حجاب، در حوزه ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، مشاوره‌ای و توانمندسازی زنان ورزشکار و زنان بهره‌مند از وزارتخانه مذکور درقالب سبک زندگی ایرانی-اسلامی و همچنین ارائه خدمات سواد رسانه‌ای اقدام خواهد کرد.

نوروزی در ادامه از شناسایی و معرفی متخصصان حوزه سبک زندگی و عفاف و حجاب برای ارائه آموزش و مشاوره در مجموعه‌های وابسته به وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: بنیاد ملی عفاف و حجاب در راستای مسئولیت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان برای فرهنگ‌سازی و توانمندسازی گروه‌های هدف اقدام خواهد کرد. در این مسیر جوانان فعال در عرصه های ورزشی با شاخص‌های عفت، غیرت و حجاب فارغ از بحث جنسیتی شناسایی و تشویق می‌شوند.

وی در پایان گفت: یکی از اقدامات مهمی که در این مسیر اتفاق خواهد افتاد، ایجاد شبکه‌سازی کارمندان و ورزشکاران در حوزه سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

پایان پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.