دوربین جمع وجور ایسر برای عکسبرداری و فیلمبرداری ۳ بعدی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از انگجت، این دوربین SpatialLabs Eye Stereo نام دارد. کاربران نه تنها می توانند از این دوربین برای ثبت محتوای ۳ بعدی استفاده کنند بلکه می توانند محتوا را به حالت ۳ بعدی در یوتیوب و پلتفرم های دیگر نیز منتشر کنند و تماس های ویدئویی ۳ بعدی در تیمز، زوم و گوگل میت برقرار کنند.

شرکت سازنده این دوربین را یک ابزار جمع و جور و جیبی در ابعاد ۴ در ۲.۶ در ۰.۹ اینچی توصیف کرده است.

دوربین جمع وجور ایسر برای عکسبرداری و فیلمبرداری ۳ بعدی

دوربین مذکور به ازای هر چشم وضوح ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین داخلی دارد که در یک پوسته محافظ نسبت به آب وهوا قرار گرفته است. کاربران عادی می توانند از ویژگی «تثبیت کننده الکترونیکی عکس»(EIS) همراه قابلیت های فوکوس خودکار و لمسی آن استفاده کنند. اما عکاسان ماهر می توانند تصاویر خروجی را شخصی سازی و از دوربین در حالت دستی استفاده کنند که در این حالت قادر به تنظیم ISO ، سرعت شاتر خواهند بود.

ویژگی پخش محتوای ۳ بعدی به وسیله نسخه ۳.۰ فناوری SpatialLabs Player فعال می شود و از سوی دیگر قابلیت ویدئو کنفرانس ۳ بعدی با وضوح بالا نیز از طریق ویجت تماس ویدئویی SpatialLabs فعال می شود.

این دوربین با تمام دستگاه های SpatialLabs ایسر همخوانی خواهد داشت. البته کاربر می تواند محتوای ۳ بعدی ثبت شده را با هدست های واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده و پروژکتورهای ۳ بعدی ساخت شرکت های دیگر نیز تماشا کند.

دوربین های جدید ایسر در سه ماهه سوم سال جاری میلادی با قیمت پایه ۵۴۹ دلار یا ۵۴۹ یورو در آمریکا و اروپا عرضه می شوند.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.