رفیعی: اینکه دائماً دنبال بهانه‌جوبی برویم خوب نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، سروش رفیعی پس از قهرمانی پرسپولیس در بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابتدا امیدوارم خستگی از تن شما و همکاران رسانه‌ای در رفته باشد. این فصل را هم مثل همیشه خوب پوشش دادید. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم که اینقدر صمیمانه و گرم تا روز آخر کنارمان بودند. به تیم خوب و شایسته و قابل احترام استقلال خدا قوت می‌گویم.

 

وی تصریح کرد: رقابت با تیم استقلال خیلی برای این قهرمانی به ما کمک کرد. آنها نیز شایسته قهرمانی بودند و چندین هفته در صدر جدول بودند، اما فکر می‌کنم نتیجه گرفتن ما در برخی بازی‌ها باعث شد که قهرمان شویم. از لحاظ فوتبال هم با همه احترام به تیم‌های خوب استقلال، سپاهان و تراکتور، شایسته قهرمانی بودیم. جای یحیی گل‌محمدی و کریم باقری کنارمان در این قهرمانی خالی بود و به آنها تبریک می‌گویم. بازی هم بازی سختی بود و می‌دانستیم بازی سختی داریم. تیم مس رفسنجان بسیار باکیفیت بود و محرم عزیز تیم عالی دارد و اگر بتوانند این تیم را حفظ کنند برای سال بعد خیلی حرف‌ها خواهد داشت.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات جواد نکونام درباره قهرمانی پرسپولیس گفت: نمی‌خواهم وارد یکسری داستان‌ها بشوم. آقای نکونام و دوستان خوبم در استقلال هر کدام نظرشان را می‌گویند و سعی می‌کنم احترام بگذارم، ولی قضاوت یکسری مسائل را دوست دارم به مردم بسپارم. ما با هم رفیق هستیم و حرف می‌زنیم و باید بگویم در بحث فوتبالی ما شایسته این قهرمانی بودیم.

رفیعی تصریح کرد: بارها اینجا صحبت کردم که فوتبال ما به VAR مثل همه جای دنیا نیاز دارد تا به داوران کمک کند تا کمتر اشتباه کنند. اگر جایی سوتی به نفع ما بوده برای تمام پانزده تیم لیگ برتری نیز این اتفاق افتاده است. همه تیم‌ها و بازیکنان و هواداران متوجه این صحبت‌ها می‌شوند و برای همین قضاوت با آنها و به صحبت‌های استقلالی‌ها احترام می‌گذارم.

وی تأکید کرد: چهار قهرمانی با تیم پرسپولیس و یک قهرمانی با تیم فولاد دارم. قهرمانی جام حذفی و سوپرکاپ را هم دارم و با تیم ملی در جام ملت‌ها بازی کردم، اما امروز در این سن و سال و بعد از 18 سال بازی در لیگ متوجه شدم که هیچ‌کدام از این جام‌ها به ادب، رفتار، نوع برخورد و انسانیت من اضافه نمی‌کند و مهم این است در کار و حرفه‌ای که دارم سعی کنم  همدیگر را به نیکی شرمنده کنیم و کار بهتر انجام بدهیم و باعث شویم مردم از این فوتبال لذت ببرند. خیلی وقت‌ها هم اشتباه کردم و برخورد خوب نداشتم، اما اینکه دائماً دنبال بهانه جوبی‌هایی برویم و صحبت‌هایی بکنیم که از فاز لذت بردن از فوتبال بیرون بیایم خوب نیست.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.