خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه: نتانیاهو باز هم به‌دنبال شکست طرح جدید است

خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه از اینکه نتانیاهو مجدداً بخواهد طرح جدید ارائه شده برای آتش بس و مبادله اسرا را به شکست بکشاند، اظهار نگرانی کردند.

به گزارش خبرآنی، خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه در بیانیه‌ای عنوان کردند نتانیاهو باید صراحتاً با طرحی که جو بایدن اعلام کرده، موافقت کند.

آنها تأکید کردند افراطی‌ها در کابینه نتانیاهو به دنبال ادامه این جنگ بی‌پایان هستند.

در این بیانیه آمده است: به گانتس و آیزنکوت می‌گوییم که باید مطمئن شوید نتانیاهو قصد به شکست کشاندن طرح اعلام شده توسط بایدن را ندارد و باید تلاش کنید که از نفوذ و قدرت خود برای به موفقیت رسیدن طرح جدید استفاده کنید.

خانواده‌های اسرای صهیونیست خواستار حمایت اعضای کنست از طرح اعلام شده توسط بایدن شده و تأکید کردند که نمی‌توان فرصتی را که به وجود آمده از دست داد.

خانواده‌های اسرای صهیونیست بیان کردند طرح اعلام شده برای اولین بار امید به بازگشت سالم اسرا از غزه را زنده کرد.

آنها همچنین بایدن را بهترین دوست رژیم صهیونیستی خوانده و گفتند او می‌خواهد به ما برای خروج از باتلاقی که در آن گرفتار شده‌ایم، کمک کند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست خواستار حضور اسرائیلی‌ها در خیابان برای تضمین امضای توافق مبادله اسرا شدند.

آنها بار دیگر تأکید کردند که ممکن است نتانیاهو بر سر راه این طرح سنگ‌اندازی کند و برخی حمله به بایدن را آغاز کرده‌اند.

این خانواده‌ها همچنین بیان کردند یک اقلیت در حال باجگیری از نتانیاهو است و طرح ارائه شده را تهدید می‌کند و ما باید از این طرح حمایت کنیم و میدان را برای تندروها خالی نگذاریم.

آنها افزودند: سخنرانی دیروز بایدن به این خاطر بود که می‌دانست نتانیاهو ممکن است بر سر راه این طرح سنگ‌اندازی کند. از نتانیاهو می‌خواهیم علناً حمایت خود را از طرح بایدن اعلام کند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.