تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نفت اساس برنامه‌های 3ساله بود

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، در دوازدهمین نشست شورای‌عالی خدمات، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت به‌خصوص رئیس‌جمهور شهید گفت: شهادت برادر ارجمند جناب آقای رئیسی، خادم‌الرضا و همراهان گرامی ایشان را به محضر قطب عالم هستی، حضرت امام‌زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب، همه مسئولان خدمتگزار، خانواده مکرم این عزیزان و آحاد مردم تسلیت عرض می‌کنم.

 بیات افزود: بلوغ و ثبات، فرهنگ ملی و زیرساخت‌های فرهنگی، از ویژگی‌های ساختاری و تشکیلاتی نظام اداری است؛ ازاین‌رو ساختار سیاسی و اجتماعی کشور تاب‌آوری گذر از چنین رخدادهایی را دارد و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند خللی در اداره امور کشور، به امید خدا، ایجاد نخواهد شد.

وی با اشاره به مسیر شهدای خدمت در عرصه خدمات‌رسانی به مردم گفت: افرادی که امور زندگی و فعالیت‌های کاری خود را در مسیر ایمان قرار می‌دهند، خداوند منان به نحوی شایسته آن‌ها را به فیض عالی می‌رساند. ازاین‌رو نام و راه شهدای خدمت برای همیشه در تاریخ کشور ماندگار خواهد بود؛ همیشه باید به خودمان یادآوری کنیم که خداوند به خدمت خالصانه، در دنیا و آخرت پاداشی جزیل عطا خواهد کرد. بدرقه مردمی شهدای خدمت که موردتوجه مهمانان خارجی نیز قرار گرفت، حاصل درستی مسیر حرکت ایشان در عرصه خدمت بود.

 رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت با اشاره به رویکرد دولت مردمی شهید آیت‌الله رئیسی در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام افزود: در سه سال گذشته این راهبرد و رویکرد به علمی‌ترین شیوه در گروه اقتصادی صندوق‌ها پیگیری شد و ازاین‌رو امسال شاهد به بهره‌برداری رسیدن برخی طرح‌های هستیم که از سنوات گذشته باقی‌مانده بود؛ اکنون طرح‌های ملی مانند الفین پترو پالایش کنگان و ان‌جی‌ال 3100، پیشرفتی بالای 90 درصد دارند.

 وی ادامه داد: حدود 15 طرح و پروژه نیمه‌تمام از دوره‌های گذشته وارد این مقطع زمانی شد که خوشبختانه در قالب برنامه خلق منابع پایدار برای صندوق‌ها همه آنها از وضعیت پیشرفت برخوردار شده‌اند. تعدادی آماده افتتاح رسمی و تعدادی آماده شروع عملیات راه‌اندازی هستند. همچنین تعدادی پروژه جدید در حوزه خدمات به منظور افزایش خدمات‌دهی به بازنشستگان عزیز و شاغلان محترم نیز در آستانه شروع فعالیت اجرایی هستند که از جمله آنها پروژه زائرسرای 2 مشهد مقدس و پروژه مجتمع زیارتی سیاحتی شیراز است. 

 بیات گفت: در فرصت‌های دیدارهای نوروزی چند مسئله مربوط به مشکلات فراسازمانی صندوق‌ها، با جناب رئیس‌جمهور شهیدمان درمیان گذاشته شد که با روی‌گشاده رهنمودهای لازم را ارائه و مساعدت لازم برای حل مشکل مبذول داشتند؛ قدرشناس محبت‌های این شهید عزیز و والامقام هستیم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.