مالکی: باید به دنبال حل مشکلات معیشتی باشیم

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، فداحسین مالکی نماینده ادوار مجلس بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رییسی و همراهانش، بیان کرد: بنده توفیق داشتم که یک دهه با شهیدان سلیمانی و رئیسی همکاری و ارتباط داشته باشم. معتقدم دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا موضوعات و مشکلات کشور را رسیدگی کند.

وی عنوان کرد: اولین توجه بنده نسبت به استان‌های مرزی و محروم کشور بوده است و با تشکیل فراکسیون استان‌های مرزی، ظرفیت کشور را بررسی کردیم و دو قانون مصوب شد تا بتوانیم با تمام توان در جهت رفع مشکلات و معیشت مردم پیش برویم. 

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشورهای همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم. 

مالکی اضافه کرد: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است و از روش‌های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است. اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد. 

وی خاطر نشان کرد: در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رییسی بر این بود که گره‌ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد‌.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.