جهاد دانشگاهی 450 مته حفاری به شرکت ملی نفت ایران تحویل داد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، برزو قنبری؛ مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران در رابطه با توانمندی‌های جهاددانشگاهی در بومی‌سازی قطعات و قطع وابستگی به بیگانگان در حوزه نفت، گفت: از سال 1392 در موضوع پروژه مته‌های حفاری با مجموعه جهاددانشگاهی و سازمان خوزستان بیشتر آشنا شدیم.

وی با اشاره به این‌که جهاددانشگاهی دارای فعالیت‌های چشمگیری است، افزود: پژوهشگران این مجموعه به تکنولوژی خاصی دست پیدا کردند که در خاورمیانه جزو 5 شرکتی هستند که می‌توانند مته‌های رولل کن (حفاری) را بسازند و خوشبختانه پیشرفت در این زمینه را از سال 1392 داشتند.

قنبری با تاکید بر رشد خود این نهاد در زمینه مته‌های حفاری گفت: جهاددانشگاهی به تکنولوژی خوبی دست یافته است و انتظار داریم در آینده خبرهای بسیار خوبی از این نهاد دریافت کنیم.

مدیر پشتیبانی ساخت و تأمین کالای شرکت ملی نفت ایران در رابطه با همکاری با این نهاد در راستای تحقق شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" اظهار کرد: تاکنون حدود 450 مته حفاری از جهاددانشگاهی دریافت کردیم و ضروری است تا در این زمینه تسریع صورت گیرد و این نهاد مهیا شود تا شرکت بتواند در پروژه‌های بعدی نیز از توانمندی‌های این مجموعه استفاده کند.

وی با اظهار رضایت از همکاری با جهاددانشگاهی افزود: با این نهاد همکاری‌هایی در زمینه بحث سیالات حفاری، مواد شیمیایی، نمک‌زدایی و کلیتوبین نیز همکاری‌هایی را داشته‌ایم.

قنبری با اشاره به کارهای خوب این نهاد در راستای پیشرفت کشور و تحقق شعار سال گفت: در زمینه تولید علم، دانش، کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری‌های بزرگ، جهاددانشگاهی می‌تواند کارهای خوبی را انجام دهد تا بتوان با افتخار گفت این نهاد نقشی را که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برایش تعیین کرده به بهترین نحو انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.