پیام اسیر صهیونیست از غزه: سرنوشت ما را به دست نتانیاهو نسپارید/ وقت درحال تمام شدن است

یک اسیر زن صهیونیست در نوار غزه در پیامی به ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواستار تظاهرات علیه کابینه این رژیم شد و از آنها خواست که سرنوشت اسرا را به این کابینه تندرو نسپارند.

به گزارش خبرآنی، این اسیر صهیونیست در ویدئو منتشر شده توسط گردان‌های «شهید عزالدین القسام»، شاخه نظامی جنبش حماس می‌گوید: من ۲۳۷ روز است که در اسارت گردان‌های القسام هستم و نمی‌دانم تا چه زمانی در اینجا خواهم ماند.

وی در پیامی برای ساکنان سرزمین‌های اشغالی می‌گوید: آیا شما هم تبدیل به یک عضو در کابینه «بنیامین نتانیاهو»، «یوآو گالانت» و «بنی گانتس» شده‌اید؟ آیا سرنوشت من و دیگر اسرا شبیه سرنوشت اسرایی می‌شود که کشته شدند؟ هزاران زن و مرد بیرون بیایید و خیابان‌ها تل‌آویو را قفل کنید و تا زمانی که ما به خانه‌مان باز نگشته‌ایم شما نیز به خانه‌هایتان بازنگردید.

این اسیر صهیونیست همچنین تاکید می‌کند: سرنوشت ما اسرا را به دستان نتانیاهو و کابینه جنگ نسپارید، ما را نجات دهید.

وی در پایان می‌گوید: زمان در حال تمام شدن است و ما نمی‌خواهیم در اینجا (غزه) بمیریم.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

شماری از اسرای صهیونیست در جریان توافق آتش‌بس یک‌هفته‌ای آزاد شدند و از آن زمان تاکنون ارتش رژیم صهیونیستی موفق به آزاد کردن هیچ اسیری نشده و شماری از آنها در جریان حملات رژیم اشغالگر به نوار غزه جانشان را از دست داده‌اند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست در نوار غزه و حامیان آنها کابینه رژیم صهیونیستی را مقصر ماندن فرزندان خود در اسارت می‌دانند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.