حاشیه‌نگاری از ستاد انتخابات| سوال اسنپی از علی لاریجانی؟

به گزارش خبرنگار سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دقایق ابتدایی دومین روز نام‌نویسی انتخابات ریاست جمهوری دوره‌ی چهاردهم وارد ستاد انتخابات کشور شد و ثبت‌نام خود را انجام داد.

وی حین ورود به ستاد انتخابات در جمع خبرنگاران و عکاسان در حالی که شناسنامه‌ی خود را به نمایش گذاشته بود، در پاسخ به سوالی درباره‌ی توییت حاشیه‌ساز شب گذشته‌اش خندید.

ماجرا از این قرار است که لاریجانی شب گذشته در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس تصویری از مسیریابی در یکی از تاکسی‌های اینترنتی که در آن مقصدِ اول، وزارت کشور و مقصد دوم محدوده‌ی پاستور تعیین شده بود، نوشت: « بدون شما به مقصد نمی‌رسیم… ».

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران , علی لاریجانی , ستاد انتخابات وزارت کشور ,

توییتی که خبرساز شد و گمانه‌زنی‌های حضور وی در انتخابات را تشدید کرد.

یکی از خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات از او پرسید حالا با اسنپ آمدید یا با تپسی؟ که لاریجانی در پاسخ گفت چیزهای مهم‌تری در آن توییت بود.

.

به گزارش خبرآنی، علی لاریجانی سال 1384 در نهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد و در رقابت‌ها شکست خورد. وی در انتخابات سال 1400، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز ثبت‌نام کرد ولی صلاحیتش از سوی شورای نگهبان احراز نشد.

ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوریِ دوره‌ی چهاردهم که به‌علت شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری فقید، یک‌سال زودتر از موعد در حال برگزاری است، از 10 خرداد آغاز شده و تا 14 خردادماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.