تیم ملی والیبال ایران راهی ژاپن شد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مردان والیبال ایران بعد از حضور در برزیل و برگزاری چهار دیدار و چهار شکست در هفته نخست لیگ ملت‌ها 2024 برابر صربستان، ایتالیا، کوبا و آرژانتین، شهر ریودوژانیرو را به مقصد تهران ترک کردند.

کاروان تیم ملی والیبال ایران صبح روز سه‌شنبه هشتم خرداد از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد و مستقیما از فرودگاه به سفارت لهستان رفت تا کارهای ویزای بازیکنان و کادر فنی انجام شود.

ملی‌پوشان والیبال کشورمان پس از کارهای ویزا بلافاصله به فرودگاه برگشتند و ساعت 18:20 تهران را به مقصد دبی ترک کردند تا پس از توقفی شش ساعته این شهر را نیز به مقصد اوزاکا در ژاپن ترک کنند.

شاگردان مائوریسیو موتا پائز یک شب در هتل فرودگاهی اوزاکا اقامت دارند و سپس با پروازی دیگر راهی شهر فوکوهاکا میزبان هفته دوم لیگ ملت‌ها می‌شوند.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور، 17 بازیکن ایران در این پرواز بودند.

همچنین علی شفیعی مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در سی آی پی فرودگاه امام خمینی (ره) نشستی با سرمربی تیم ملی داشت تا روند بهبودی و آمادگی این بازیکن بررسی شود.

پائز پس از این جلسه از سرپرست تیم ملی خواست که شفیعی هم به ملی‌پوشان در فوکوهاکا بپیوندد و این بازیکن امشب (چهارشنبه شب نهم خرداد) تهران را به مقصد این شهر ترک می‌کند. بنابراین تیم ملی والیبال ایران با 18 بازیکن در هفته دوم مسابقات حاضر می‌شود.

هفته دوم لیگ ملت‌ها در گروه مردان از 15 تا 20 خرداد با 32 دیدار پیگیری خواهد شد که تیم ملی والیبال ایران با تیم‌های ژاپن، برزیل، ترکیه، لهستان، بلغارستان، اسلوونی و آلمان در گروه سوم این مسابقات قرار دارد.

برنامه دیدارهای مردان والیبال ایران در هفته دوم به شرح زیر است:

سه‌شنبه 15 خرداد
ایران - ژاپن، ساعت 13:50

پنجشنبه 17 خرداد
ایران - برزیل، ساعت 6:30

جمعه 18 خرداد
ایران - بلغارستان، ساعت 6:30

شنبه 19 خرداد
ایران - ترکیه، ساعت 6:30

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

والیبال ایران

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.