رژیم صهیونیستی احتمال می‌دهد در لیست کشورهای کودک‌کش قرار گیرد

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند رژیم اشغالگر احتمال می‌دهد دبیرکل سازمان ملل این رژیم را در لیست کشورهای کودک‌کش قرار دهد.

به گزارش خبرآنی، با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی احتمال می‌دهد «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل این رژیم را در فهرست کشورهای کودک‌کش قرار دهد، تعدادی از وزیران کابینه خواهان پایان جنگ غزه شدند.

در همین زمینه، «استفان دوجاریک» سخنگوی گوترش حمله یکشنبه شب ارتش رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان را در غرب شهر رفح محکوم کرد که بر اثر آن دهها آواره فلسطینی شهید و زخمی شدند.

وی گفت رژیم صهیونیستی باید اجازه دهد کمک‌های انسانی به شکل امن و بدون هیچ مانعی وارد غزه شوند. گوترش از رژیم صهیونیستی می‌خواهد تمامی گذرگاه‌های غزه را باز کند.

به گزارش الجزیره، دوجاریک تصریح کرد باید آتش‌بس انسانی در غزه برقرار شود و جایگزینی برای آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) وجود ندارد و این آژانس فعالیت حیاتی دارد و سازمان ملل از آن حمایت می‌کند. اگر فعالیت آنروا در غزه یا رفح به خطر افتد رژیم صهیونیستی باید به عنوان قدرت اشغالگر بسیاری از عملیات آن را برعهده بگیرد.

وی همچنین تاکید کرد رژیم صهیونیستی باید تحویل درآمدهای مالیاتی به تشکیلات خودگردان فلسطین را تضمین کند.

دوجاریک در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به منطقه المواصی در رفح گفت باید همه این حملات متوقف شود. باید رعب و وحشت و درد و رنج در نوار غزه فورا متوقف شود.

وی افزود ظرف سه هفته اخیر حدود ۹۴۰ هزار فلسطینی در غزه آواره شده‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.