تجدیدنظر آرائوخو درباره آینده‌اش با رفتن ژاوی

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از نشریه مارکا، اخراج ژاوی هرناندس از سرمربیگری تیم فوتبال بارسلونا ممکن است تغییراتی را در آینده مدافع این تیم رونالد آرائوخو ایجاد کند.

از ابتدای فصل خبرهای ضد و نقیضی درباره ماندن یا نماندن آرائوخو منتشر شده است و گفته می‌شد این بازیکن شخصاً تمایل به تمدید قرارداد دارد، اما نقشی که در برنامه‌های تاکتیکی ژاوی دارد او را به فکر رفتن انداخته است و به همین دلیل هم او چندین بار مذاکره با باشگاه درباره تمدید قرارداد را به زمان دیگری موکول کرده و از ارائه پاسخ قطعی منفی طفره رفته است.

به نظر می‌رسید که او منتظر پایان فصل و مشخص شدن تکلیف کادر فنی تیم است و اکنون که ژاوی برکنار شده و قرار است هانسی فلیک جای او را بگیرد، آرائوخو تصمیم به ماندن گرفته و آماده تمدید قرارداد است.

 

به نوشته مارکا یکی از دلایل نارضایتی آرائوخو از ژاوی به عدم حمایت سرمربی اسپانیایی از او در برابر انتقادات - حتی از سوی هم‌تیمی‌هایش - به خاطر اخراجش در بازی رفت برابر پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده است. در واقع ژاوی نه تنها از آرائوخو دفاع نکرد بلکه به نوعی به او خُرده هم گرفت.

آرائوخوی 25 ساله که هنوز دو سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد، سال 2020 به آبی‌و‌اناری‌ها پیوست و دو سال بعد قراردادش را تا 2026 تمدید کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.