35 استاد دانشگاه شریف در بین 100 برگزیده جایزه شیخ مفید

به گزارش گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، به همت بنیاد ملی نخبگان، با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور و همچنین قائم مقام بنیاد ملی نخبگان آیین تقدیر از 100 استاد شاگردپرور برگزار شد.

در آیین تقدیر از 100 استاد شاگردپرور که با هدف تجلیل و قدردانی از استادانی که به فرهنگ شاگردپروری توجه داشته و در کنار مساله آموزش، به امر تربیت و پرورش نیز اهتمام ورزیده‌اند برگزار شد، از 35 عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف تقدیر به‌عمل آمد.

در این مراسم  عباس ابراهیمی، علی‌اکبر ابوالحسنی، سعید اکبری، محمدرضا اکبری جوکار،  آریا الستی،  آرش امینی،  نوید ارجمند، جواد ابراهیمی بروجنی، سعید بهزادی‌پور، وهب توفیق،  مجتبی تقی‌پور،  مسعود دربندی، محمدحسین رهبان،  محمود سعادت فومنی،  مریم سعادتمند،  محمدحسن سعیدی، مهدیه سلیمانی، نفیسه صدقی،  حمیدرضا ضرابی‌زاده، علیرضا طاهری، کوروش عشقی، کسری علیشاهی، فرزام فرهمند، کاوه قربانیان،  اسداله کلانتریان، مجتبی محصولی، حسین محمدنوازی،  حسین مختاری، شهره مشایخان، ابوالفضل مطهری، سامان مقیمی عراقی، حسین نجات پیشکناری،  هادی نوبهاری، محمدحسین یاسایی، در بین 100 استاد شاگردپرور کشور قرار گرفتند و از آنها تقدیر شد.

گفتنی است این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از 6 ماه قبل آغاز شده بود از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شدند. در این راستا، از 20 هزار دانشجو در 50 دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده و در نهایت استادانی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده‌اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شدند.

 جایزه استادان شاگردپرور شامل یک گرنت نقدی و غیرنقدی یک میلیارد تومانی است که از سال جاری به 100 استاد برتر در حوزه شاگردپروری اهدا شد و قرار است این جایزه به‌صورت سالانه به استادان منتخب شاگردپرور اعطا شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.