قتل آتشین جوان گمشده توسط 4 مرد خشمگین در شرق تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، چندی قبل، گمشدن مرد جوانی به نام بهروز که ساکن نیشابور بود، به پلیس گزارش داده شد که پس از تشکیل پرونده و ثبت شکایت، تحقیقات جنایی آغاز شد.

تحقیقات محلی حکایت از آن داشت، بهروز مدام به تهران رفت و آمد داشته و احتمالاً آخرین‌بار خانه را به قصد مسافرت چند روزه به پایتخت ترک کرده است، اما با استعلام از بیمارستان‌ها و پزشکی قانونی کشور اثری از مرد گمشده به دست نیامد که این موضوع فرضیه وقوع جنایت را مطرح کرد.

بدین ترتیب رسیدگی به این پرونده در دستور تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که با روش‌های علمی کشف جرم مشخص شد، مرد گمشده هنگامی که در تهران حضور داشته به خانه‌ای در شرق تهران مراجعه می‌کرده است.

اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان نیز نشان می‌داد که بهروز از گذشته با زن جوان متأهلی در فضای مجازی آشنا شده بوده و با یکدیگر رابطه مخفیانه و خارج از چارچوب خانواده داشته‌‌اند که کشف این سرنخ مهم باعث شد تا سرنوشت مرد گمشده فاش شود.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در این شاخه از تحقیقات پی بردند که مرد گمشده آخرین‌بار وارد خانه موردنظر شده اما دیگر بیرون نیامده است که همین موضوع کافی بود تا زن جوان هدف تحقیق قرار بگیرد.

بررسی‌های تخصصی و موشکافانه مشخص کرد، 4 مرد از اقوام نزدیک زن جوان که از ارتباط مخفیانه با خبر شده بودند، مرد گمشده را با ضربات چاقو به قتل رساندند و جسد را پس از انتقال به بیابان‌های شرق تهران برای اینکه راز جنایت فاش نشود به آتش کشیده‌اند.

متهمان در گام بعدی توسط کارآگاهان جنایی اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شدند و در بازجویی‌های اولیه به قتل بهروز با اجرای یک نقشه از پیش طراحی شده اعتراف کردند.

پس از اعترافات 4 مرد جوان به جرم قتل، تیم تجسس جنایی پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا به همراه متهمان راهی بیابان‌های شرق استان تهران شوند و جسد سوخته شده را پیدا کنند.

به گزارش خبرآنی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تجسس‌ها همچنان برای کشف جسد ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.