معینی: مجلس تراز، با مدیریت کارآمد و قوی شکل می گیرد

به گزارش ‌پایگاه خبری خبرآنی، مصطفی معینی منتخب کاشان و آران بیدگل در مجلس دوازدهم، انتخابات هیئت رئیسه مجلس را فرصتی برای تشکیل ساختار قوی به منظور مدیریت قوه مقننه دانست و گفت: مجلس قوی با مدیریت کارآمد و قوی شکل می‌گیرد.

مصطفی معینی افزود: نمایندگان مجلس باید با در نظر گرفتن مصالح کلان کشور شخصیتی را برای ریاست مجلس انتخاب کنند که واجد شاخص‌های مدیریتی کلان باشد.

وی یادآور شد: لحاظ شاخص‌هایی همچون روحیه جهادی، خستگی ناپذیری، تجربه مدیریتی کلان می تواند مبنا و ملاک نمایندگان در  انتخاب  رییس مجلس باشد.

معینی با اشاره به اهمیت جامع الاطراف بودن رییس مجلس افزود: پرهیز از نگاه‌های سلیقه ای و جناحی و تمرکز بر ویژگی های مدیریتی، لازمه انتخاب اصلح است و ریل گذاری مجلس دوازدهم بر پایه تخصص گرایی، اشرافیت بر مسایل کلان کشوری خواهد توانست منجر بر پاسخگویی و جلب رضایت مردم باشد.

 وی با اشاره به نقش مدیریت جهادی و جسورانه در بارورشدن و شکوفایی  سازی ظرفیت های پیدا و پنهان جامعه ، وجود شخصیت هایی در تراز ملی و بین المللی را سرمایه های انسانی موثر در اداره امور کشور دانست  و ادامه داد: تبیین و تحلیل دیپلماسی عمومی در حوزه قانونگذاری، تنها با کارآمدی و توانمندی های مدیریتی قابلیت اجرایی  خواهد یافت و یاد آور شد: دیپلماسی فعال و اثرگذار با نگاه عمیق و موشکافانه و خارج از چارچوب های ذهنی رایچ شکل می گیرد.

وی محمدباقر قالیباف را فرد اصلح برای تصدی ریاست خانه ملت دانست و گفت: ایشان می تواند منویات مقام معظم رهبری در پیام افتتاحیه مجلس را که تاکید بر روز آمدی و نوآوری و پختگی و سنجیدگی است برآورده سازد.

منتخب کاشان و آران و بیدگل همچنین پیام روشن و ارزشمند مقام معظم رهبری به مجلس را نقشه و چراغ راه نمایندگان و هدیه پر اهمیتی برای خادمان ملت برشمرد و افزود: پیامها و توصیه های معظم له همیشه گره گشا، دلسوزانه و روشنگرانه بوده و تردید نباید داشت افق روشن پیش روی مجلس درگرو نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.