ساعت هوشمند بدون اینترنت ویژه کودکان از راه رسید

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی به نقل از گیزموچاینا، این گجت هوشمند که دارای فناوری موقعیت یابی آفلاین و تماس ویدئوییChanglian است، با قیمتی ارزان ارائه می شود.

سری جدید این ساعت دارای طراحی اسپرت با یک بند سیلیکونی راحت است. یک ویژگی خاص در این زمینه توانایی ردیابی مکان کودک حتی در زمان خاموش بودن دستگاه یا قرار گرفتن کاربر در اماکنی با سیگنال ضعیف است. برای این منظور از فناوری شبکه Find هواوی استفاده شده است.

ساعت هوشمندWatch 5 New Edition هواوی ورای جی پی اس از هوش مصنوعی موقعیت یابی 10 لایه ای برای دقت بیشتر استفاده می کند. با کمک فناوری های گفته شده موقعیت یابی در فضاهای سرپوشیده در 5 هزار مکان در سراسر چین و همچنین ثبت تاریخچه ردیابی و شخصی سازی حوزه های ایمن در دستگاه فراهم می شود. همچنین هنگامیکه کودک در حوزه هایی از پیش تعیین شده در مدرسه یا خانه وارد یا از آنها خارج می شوند، والدین مطلع شوند.

از سوی دیگر با کمک تماس های ویدئوییChanglian والدین به راحتی می توانند با کودکان در ارتباط باشند. این قابلیت به کودک امکان می دهد به دستگاه های مختلف پیامک ارسال و دریافت کند.

این ساعت هوشمند باتری 800 میلی آمپری دارد که عمر شارژ آن طولانی است و از قابلیت شارژ مغناطیسی سریع پشتیبانی می کند. همچنین دستگاه گواهینامه ضد آبIPX8 دارد. حتی با کمک ساعت هوشمند هواوی می توان از طریق کدهای QR وی چت و Alipayپرداخت انجام داد.

منبع : مهر

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.