گزارش روزانه بورس 7 اردیبهشت/ بورس 22 هزار واحد دیگر ریخت

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، بازار سهام سومین روز کاری هفته اگرچه محدودیت دامنه ی نوسان ها ادامه داشت، اما در اکثر سهام بازار با فشار فروش همراه بود. این در حالی است که بررسی معاملات روز گذشته نیز نشان می دهد خروچ پول های سنگینی از بازار در حال وقوع است. البته لازم به ذکر است در انتهای معاملات امروز صندوق های اهرمی بلاخره توانستند به محدوده های مثبت برسند و فشار تقاضا برای آن ها کمی شدت گرفت.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی 22 هزار واحدی به 2 میلیون و 56 هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی 5100 واحدی به ارتفاع 680 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «فارس» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «شگویا»، «زاگرس» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «فولاد»، «شستا» و «ذوب» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «شگویا»، «زاگرس» و «آریا» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 7 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 3 هزار میلیارد و 100 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 350 میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز 98 نماد در محدوده مثبت و 352 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 160 نماد در محدوده مثبت و 268 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.