ثبت بزرگترین مولدسازی تاریخ ایران در مسکن مهر

به گزارش خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری خبرآنی، مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح 6447 واحد مسکن مهر شهرهای جدید پردیس و مهستان، اظهار کرد: سید شهید بزرگوارمان که یک هفته از شهادت وی گذشته است، جلسات مکرر و طولانی مدت درباره مسکن، بهره برداری از پروژه ها و پیگیری های روزانه با بنده و مدیران داشتند.

وی با بیان اینکه نهضت ملی مسکن مدیون این عزیز سفر کرده است، افزود: در ابتدای دولت 240 هزار مسکن مهر به ما ارث رسید. برای تکمیل هر پروژه به طور متوسط 300 میلیون تومان هزینه شده است. این پروژه ها دیگر نه تسهیلات داشت و نه آورده متقاضیان.

وی با تاکید بر اینکه بزرگ ترین مولدسازی تاریخ ایران در تکمیل پروژه‌های مسکن مهر اتفاق افتاده است، بیان کرد: در این راستا فقط در مهستان از 11 هزار واحد 10 هزار واحد تکمیل شده که برای این کار حدود 10 همت و در سراسر کشور حدود 33 همت برای تکمیل واحد‌های باقیمانده مسکن مهر هزینه شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در زمان حاضر 137 هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و مابقی واحدها نیز به صورت ماهانه تحویل مردم عزیز می شود.

بذرپاش اضافه کرد: رییس جمهوری شهید هم می توانست بگوید این واحدها برای گذشته است چرا ما انجام دهیم، اما نمی‌توانیم اینگونه به مردم پاسخ بدهیم. 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح 6447 مسکن مهر در پردیس و مهستان، گفت: در نهضت ملی از آغاز ساخت 2.6 میلیون واحد عبور کرده ایم. 

بذرپاش بیان کرد: تا زمانیکه در دولت هستم کشور را بیش از پیش تبدیل به کارگاه مسکن سازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.