منظمی: عملکرد پائز خوب بود/ هماهنگی، همدلی تیم بیشتر می‌شود

امیرحسین منظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزارس خبرآنی در مورد 4 شکست متوالی تیم ملی والیبال در هفته نخست لیگ ملت‌های 2024 اظهار داشت: اردوهای اصلی تیم ملی با توجه به زمان حضور لژیونرها، دیر تشکیل شد. البته، اردوهای اولیه بدون حضور لژیونرها، بلافاصله پس از پایان لیگ، آغاز شد اما اردوها زمانی صددرصدی می‌شود که همه بازیکنان اصلی در تیم حضور داشته باشند.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال ادامه داد: اردوها در شرایط خوبی برگزار شد و بهترین کمپ را با توجه به شرایط و زمان موجود در برزیل برای ملی‌پوشان در نظر گرفتیم. تیم ملی در برزیل 3 بازی تدارکاتی مقابل برزیل انجام داد که بازی‌های مفیدی برای ملی‌پوشان و سرمربی بود. تیم ملی، رفته رفته هماهنگ‌تر شد تا به بازی با صربستان در اولین مسابقه رسید. هر آنچه در این زمان محدود، میسر بود برای تیم ملی انجام دادیم.

منظمی در مورد عملکرد پائز، سرمربی برزیلی تیم ملی ایران تصریح کرد: صرف نظر از نتیجه، احساس من این است که عملکرد پائز خوب بوده ولی برای تحلیل و تصمیم‌گیری بهتر، باید منتظر هفته‌های آینده ماند تا شناخت بهتری از ملی‌پوشان پیدا کند. زمانی که او بازیکنانش را بهتر بشناسد، می‌توان انتظار بازی‌های بهتری از تیم ملی داشت.

ملی‌پوش پیشین والیبال ایران گفت: تیم ملی نیاز به همدلی بیشتر و حمایت مردم دارد تا توان مبارزه تا آخرین لحظه را داشته باشد. تمرکز هم لازمه تیم ملی است. اگر ملی‌پوشان در بازی با صربستان، تمرکز بیشتر داشتند، چه بسا برنده از زمین خارج می‌شدند. هماهنگی، همدلی و تمرکز بازیکنان تیم ملی رفته رفته بیشتر خواهد شد و شاهد بازی‌های بهتر از آنها خواهیم بود. توقع مردم نیز جنگیدن تا امتیاز پایانی است. مردم با دیدن روحیه جنگندگی بازیکنان، شاد و راضی می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.