اینزاگی: بابت تمدید قرارداد لائوتارو نگران نیستم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، سیمونه اینزاگی که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) رقابت‌های فصل 24-2023 سری A ایتالیا را با تساوی 2-2 مقابل هلاس ورونا به پایان برد، پس از این دیدار گفت: ما به فصل فوق‌العاده خود پایان دادیم. از همه تشکر می‌کنم. بازیکنان ما حالا به تیم‌های ملی خود ملحق می‌شوند و می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از خانواه اینتر تشکر کنم.

وی همچنین درباره بهترین خاطره‌اش از این فصل به غیر از قهرمانی اسکودتو اظهار داشت: جشن قهرمانی هواداران چیزی است که همیشه در ذهن ما و بازیکنان خواهد ماند. ما این فصل کار بزرگی کردیم و ما با هواداران‌مان به این موفقیت دست پیدا کردیم.

سرمربی ایتالیایی اینتر که عنوان سرمربی فصل این رقابت‌ها را هم از آن خود کرد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: کسب این عنوان برایم خوشحال‌کننده است و آن را با اعضای کادر فنی، بازیکنان و باشگاه به اشتراک می‌گذارم. با این حال، نکته مهم کسب عناوین تیمی است.

اینزاگی تصریح کرد: ما در این سه فصل 6 جام کسب کردیم و در فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور پیدا کردیم. ماجراجویی ما فوق‌العاده‌ بود اما اکنون باید از این موفقیت‌مان لذت ببریم. این یک فصل طولانی بود که از 13 جولای شروع شد. اکنون، ما شایسته استراحت هستیم و سپس دوباره شروع به کار خواهیم کرد.

وی همچنین ضمن قدردانی از رئیس باشگاه اینتر که هفته پیش به خاطر ناتوانی در بازپرداخت وام 375 میلیون یورویی مالکیت باشگاه اینتر را از دست دادند و مالکیت باشگاه از گروه چینی سونینگ (متعلق به خانواده ژانگ) به صندوق آمریکایی اوک‌تری رسید، گفت: از خانواده ژانگ تشکر می‌کنم چون من رابطه حوبی با استیون ژانگ (رئیس باشگاه) داشتم. روز سه‌شنبه با مالکان جدید باشگاه دیدار خواهم کرد. ماروتا (مدیر اجرایی باشگاه اینتر) به من گفت که آنها جاه‌طلب هستند و می‌خواهند کارهای خوبی در اینتر انجام دهند.

سرمربی اینتر همچنین در مواجهه با این پرسش که «آیا لیگ قهرمانان اروپا هدف بزرگ اینتر برای فصل آینده است؟»، اظهار داشت: ما می‌دانیم که تعداد زیادی بازی کردن در طول فصل یعنی چه. ما این فصل خودمان را مخفی نکردیم و گفتیم که هدف‌مان کسب ستاره دوم (اشاره به بیستمین قهرمانی اینتر در سری A) است. ما به شدت به دنبال رسیدن به این هدف‌مان بودیم و می‌دانستیم که 4 تا 6 مدعی دیگر هم چنین هدفی دارند. ما این فصل بهترین تیم ایتالیا بودیم و سعی خواهیم کرد فصل بعد هم این جایگاه را حفظ کنیم. می‌دانیم که کار آسانی نخواهد بود اما ما به بهترین شکل ممکن خود را برای فصل بعد آماده خواهیم کرد.

سمیونه اینزاگی در ادامه درباره وضعیت ستاره آرژانتینی تیمش که هنوز برسر تمدید قرارداد با این باشگاه به توافق نرسیده، خاطرنشان کرد: نگرانی از بابت تمدید قرارداد لائوتارو ندارم چون باشگاه را به خوبی می‌شناسم. با وجود تغییر مالکیت باشگاه، مدیران باشگاه همچنان به کارشان ادامه خواهند داد.

اینزاگی که تنها یک سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با باشگاه اینتر باقی مانده، در خصوص اینکه موضوع تمدید قراردادش به کجا رسید، گفت: ما ملاقاتی با مدیران باشگاه خواهیم داشت و در این مورد صحبت خواهیم کرد تا ببینیم چه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.