عضو کنست: عاملان کشتار در رفح باید به دستگاه قضایی تحویل داده شوند

پس از بمباران چادر آوارگان فلسطینی در شهر رفح توسط رژیم اشغالگر، یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) خواستار تحویل عاملان این جنایت به دستگاه‌های قضایی شد.

به گزارش خبرآنی، عوفر کاسیف، یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: در رفح کشتاری رخ داده است. عاملان نسل‌کشی در غزه باید به دستگاه قضایی تحویل داده شده و محاکمه شوند.

پیشتر دفتر رسانه‌ای دولتی غزه اعلام کرد که درنتیجه بمباران مراکز آوارگان در نزدیکی شهر رفح توسط رژیم صهیونیستی دست‌کم ۴۰ تن شهید شدند.

پیشتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دولت آمریکا و جو بایدن، رئس‌جمهور این کشور را مسؤول کامل کشتار شامگاه یکشنبه در شهر رفح دانست که توسط ارتش رژیم اشغالگر انجام شد.

جنگنده‌های متجاوز ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب، چادرهای آوارگان فلسطینی را در شمال‌ غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

در این جنایت تا این لحظه بیش از ۴۰ فلسطینی، شهید و ده‌ها نفر زخمی شده‌اند. جست‌وجو برای یافتن افراد زیر آوار مانده همچنان ادامه دارد.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه شامگاه یکشنبه اعلام کرد که هیچ بیمارستانی در رفح (جنوب) وجود ندارد که بتواند قربانیان «کشتار صهیونیست‌ها» علیه آوارگان غرب این شهر را در خود جای دهد. هلال احمر فلسطین تاکید کرد که بمباران رژیم صهیونیستی منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم در منطقه‌ای امن در نزدیکی شهر رفح شده است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.