پیام تسلیت جمعیت پیام آوران بشارت در پی شهادت آیت‌الله رئیسی

به گزارش گروه سیاسی ‌پایگاه خبری خبرآنی، جمعیت پیام‌آوران بشارت (جمعی از دختران شهدا) در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور و هیئت همراه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (سوره احزاب آیه 23 )

امروز دختران شهدای ایران اسلامی داغدارند. داغدار رئیس جمهور عزیزی که نهضتی عظیم در اخلاق و سیاست پدید آورد. او در مبارزه با فساد؛ خدمت به مردم و  رسیدگی به حقوق آنها لحظه ای از پای ننشست. رفتار و منش او تبلور سیره امیرمومنان علی علیه السلام بود.

آیت الله رییسی خدمت به اسلام را همان جهاد برای اجرای قانون اساسی؛ حفظ دستاوردهای انقلاب و تحقق عدالت اجتماعی می‌دانست.

این حادثه جانگداز و عظیم را به دختران دردمند و صبور خدمت تسلیت عرض می‌کنیم و ضمن همدردی با این عزیزان  عزم استوارمان را معطوف به پیروی از راه پدران شهیدمان در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی می‌کنیم.

اگرچه در این مصیبت داغداریم؛ اما  بر این عهد استواریم که رهبرمعظم انقلاب اسلامی فرمودند: «مردم نگران نباشند اختلالی در کار کشور بوجود نمی‌آید». امروز نیز ما بر این امر تأسی می‌جوییم و راه شهیدان انقلاب اسلامی ایران را ادامه می‌دهیم؛ راهی که با درایت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا و حضرت زینب سلام الله علیهما، در برهه‌ای حساس از تاریخ اسلام آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

چنانچه تاریخ انقلاب اسلامی یادآور حضور دختران و زنانی است که پرچم جهاد را برافراشته داشتند و با جانفشانی پدران و همسرانشان پیام‌رسان راه و هدف آنان شدند، اکنون نیز انتخابات پیش رو نماد و تداوم راه این شهیدان است و ولایت‌پذیری مهم‌ترین نقطه عطف وحدت همه سیاسیون و جریان‌های مختلف خواهد بود.

امروز ملت عزیز ایران خواستار همان شاخصه‌هایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید داشته‌اند که پیشرفت و عزت ایران اسلامی و ملت شریف را در پی خواهد داشت.

ما جمعی از دختران شهدا با توکل به خداوند؛  عزمی استوار و اندیشه‌ای منسجم‌تر در انتخابات ریاست جمهوری حضور خواهیم یافت و در کنار اقشار مختلف مردم برای اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی حماسه‌ای ملی؛ اخلاقی و سیاسی خواهیم آفرید.

گرامی باد نام و یاد رئیس‌جمهور شهید و هیئت همراه ایشان

جمعیت پیام آوران بشارت (دختران شهدا)
خردادماه 1403

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.