تعیین معبری به نام "شهید رئیسی" در پایتخت به فردا موکول شد

نرگس معدنی‌پور؛ رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی با اشاره به برگزاری جلسه روز گذشته اعضای این کمیسیون برای مشخص شدن معبری به نام شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: این جلسه عصر روز گذشته برگزار شد و با توجه به معابری که از سوی شورا، مردم و برخی از دستگاه‌ها و مسئولان پیشنهاد شده بود نتوانستیم برای مشخص شدن معبر به اجماع برسیم.

وی تصریح کرد: قطعا شورای شهر تهران معبری درخور شخصیت والای شهید رئیسی مشخص و در نهایت به نام این شهید بزرگوار نامگذاری خواهد کرد و به همین جهت بود که در هفته گذشته و همزمان با شهادت آیت الله رئیسی طرح یک فوریتی برای نامگذاری معبری به نام این شهید بزرگوار در صحن شورای شهر تهران به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران ادامه داد: در جلسه روز گذشته کمیسیون نامگذاری به چند گزینه جهت نامگذاری معبر به نام شهید آیت الله رئیسی رسیده‌ایم که این معابر نیز براساس اولویت بندی تقسیم شده‌اند.

معدنی‌پور در پاسخ به این پرسش که در نهایت کدام یک از معابر از پایتخت به نام شهید آیت الله رئیسی نامگذاری خواهد شد، گفت: همانطور که گفته شد قطعا یک معبر درخور شهید آیت‌الله رئیسی نامگذاری خواهد شد و با توجه به اینکه در جلسه روز گذشته ما نتوانستیم در کمیسیون نامگذاری برای نامگذاری یک معبر به اجماع برسیم، به همین جهت با درایت مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران قرار است در جلسه هم‌اندیشی فردا صبح (قبل از صحن شورا) گزینه‌های مورد نظر اعلام و جمع‌بندی برسیم و در صورتی که در جلسه هم‌اندیشی به اجماع برسیم گزینه مورد نظر در صحن شورای شهر تهران مطرح خواهد شد و درغیر این صورت پیش‌بینی می‌شود در جلسه هفته آتی (روز یکشنبه) نامگذاری معبری به نام شهید آیت‌الله رئیسی مشخص شود.

وی ادامه داد: البته بنا بر برنامه‌ریزی قرار است برای هر یک از شهدای خدمت نیز یک معبر در پایتخت نامگذاری شود همچنین یک معبر نیز به صورت کلی به نام "شهدای خدمت" نامگذاری می‌شود.

رئیس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در گزینه‌های مورد نظر کمیسیون نامگذاری بزرگراه نیز برای نام‌گذاری به نام شهید آیت الله رئیسی وجود دارد یا خیر، گفت: گزینه های مختلفی وجود دارد، از جمله گزینه بزرگراهی است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.