وحیدی: انتخابات دوازدهم مظهر تحقق دولت الکترونیک بود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ‌پایگاه خبری خبرآنی، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم افتتاحیه دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (دوشنبه 7 خرداد) برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم طی سخنانی اظهار داشت: ماه خرداد برای ملت مسلمان و مومن ایران ماه حادثه‌ها و رخدادهای تاریخ ساز بوده است. از سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تا 14 خرداد که سالروز وفات حضرت امام خمینی بنیان گذار کبیر انقلاب است و یوم الله 15 خرداد که نقطه آغاز نهضت مقدس مردم مسلمان ایران علیه طاغوت بود.

وی با اشاره به حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حال و هوای خرداد امسال متاثر از فضای غم بار شهادت رئیس جمهور خدوم و انقلابی و مرد خستگی ناپذیر، مجاهد مومن و محبوب محرومان حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان عزیز شهیدشان است. 

وحیدی تاکید کرد: شهید رئیسی عزیز با احیای ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب اسلامی در گفتار، رفتار و کردار خود در دوران کوتاه اما پربرکت تصدی مقام ریاست جمهوری، نوید بخش این حقیقت شد که راه روشن و تعالی بخش انقلاب اسلامی در میانه دهه پنجم خود همچنان پرفروغ و نورانی باقی مانده است. 

وزیر کشور در ادامه اظهاراتش گفت: بنده به عنوان وزیر کشور مراتب تشکر خود را از ارشادات حکیمانه و حمایت پدرانه سکاندار انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای در برگزاری امر انتخابات ابراز می‌دارم. همچنین از رئیس جمهور شهید که در مقام پاسدار قانون اساسی راهنما و پشتیبان مجریان قانون بودند و جای خالی ایشان امروز در این مراسم برای یکایک حاضران محسوس است تشکر کرده و از خداوند متعال اعتلای روح آن شهید عالی قدر در عالم ملکوت را مسئلت دارد.

وی با بیان گزارشی از انتخابات مجلس دوزادهم عنوان کرد: وزارت کشور توانست به عنوان مجری برگزاری انتخابات بر اساس سیاست کلی انتخابات و با رعایت اصل بی طرفی و امانت داری و تلاش برای ارتقای شاخص های اجرا، انجام فرآیند دوازدهم دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به فرصتی برای احقاق حق مدنی ملت جهت شرکت در اداره امور کشور و میدانی برای تحقق کارآمدی و نمایش توان و اقتدار اجرایی دولت مبدل کند. 

وحیدی ادامه داد: در این دوره طراحی سامانه‌های دقیق برای برگزاری انتخابات علاوه بر تحقق دولت الکترونیک در حوزه انتخابات شکل جدیدی از هماهنگی نظام‌مند، کارآمد و اثربخش میان سطوح مختلف مدیریتی کشور را به نمایش گذاشت. علاوه بر این به کار گیری سامانه‌های هوشند ضامن سلامت و صحت انتخابات و اطمینان بخش برای ملت ایران در عرصه انتخابات بود. 

خبر در حال تکمیل است...

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.