شمسایی: در هر رتبه گروه F بایستیم،کار سختی در دور حذفی داریم

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، درباره همگروهی تیم ملی فوتسال ایران با تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا در جام جهانی 2024 اظهار داشت: جام جهانی میعادگاه بهترین‌های دنیاست. در دو سال اخیر گفته بودم که تیم‌های نوظهور فوق‌العاده‌ای شکل گرفته‌اند که فرانسه یکی از آنهاست. این تیم در سید دوم قرعه‌کشی قرار گرفت و در جمع 10 تیم برتر رده‌بندی دنیا ایستاده است. بازیکنان فرانسه در بهترین لیگ‌های دنیا به میدان می‌روند.

وی در مورد کیفیت ونزوئلا و گواتمالا هم خاطرنشان کرد: ونزوئلا پیشرفت زیادی کرده است و در مرحله انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی، بعد از برزیل و آرژانتین به مقام سوم رسید. گواتمالا نیز کیفیتی پایین‌تر و موقعیتی ضعیف‌تر از فرانسه و ونزوئلا دارد، اما در چند دوره جام جهانی شرکت کرده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران درباره رقیب این تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی بیان کرد: اگر صدرنشین گروه شویم، به تیم دوم گروه B برخورد می‌کنیم که یا مراکش است و یا پرتغال. اگر به‌عنوان تیم دوم صعود کنیم، با تیم دوم گروه B روبه‌رو می‌شویم که احتمالاً کرواسی خواهد بود. صعود به‌عنوان تیم سوم هم باعث می‌شود با اسپانیا یا آرژانتین بازی کنیم. در هر شرایط کارمان بسیار سخت است و بازی‌های جذاب و زیبایی از آب درمی‌آید.

شمسایی همچنین در مورد وضعیت قراردادی خودش با فدراسیون فوتبال به خبرآنی گفت: سه ماه قبل به‌عنوان یک هوادار فوتسال، برنامه خودم را برای برنامه‌ریزی لیگ برتر تا جام جهانی ارائه کردم. نمی‌توان بازیکنان را با دو یا سه هفته لیگ محک زد و حداقل باید شش هفته لیگ برتر برگزار شود تا بازیکنان مورد نظر را انتخاب کنیم. مسئله قرارداد من و اعضای کادر فنی مطرح شد و با اصولی درباره اضافه شدن یک مربی خارجی صحبت کردیم.

وی درباره لزوم برگزاری دیدارهای دوستانه با بزرگان دنیا تصریح کرد: در برنامه خودمان گفتیم که حداقل چهار مسابقه با تیم‌های بزرگ دنیا داشته باشیم و به مصاف تیم‌هایی برویم که به همگروهان ما نزدیک هستند. رئیس فدراسیون فوتبال می‌تواند در این باره تصمیم بگیرد. امیدوارم هر کسی در این سکان قرار دارد، بیشترین خدمت را به ایران کند. جام جهانی بسیار سختی خواهد بود و تیم‌های خوبی در این رقابت‌ها هستند. باید تمام توان خودمان را برای سربلندی کشور بگذاریم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.