رمضانی: در هفته‌های پایانی تک تک سوت‌های داوران مهم است

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی، آرمان رمضانی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم فوتبال استقلال که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: همه ما می‌دانیم که شرایط چطوری شد و چه اتفاقی افتاد. متأسفانه ما در بازی با نساجی، نتوانستیم امتیاز کامل را به دست بیاوریم و متأسفانه این اتفاق افتاد، ولی هنوز دو هفته مهم برای ما و هواداران باقی مانده است. ما با تمام وجود مشغول تلاش هستیم و تمرین امروز هم خیلی خوبی بود.

وی افزود: صحبت‌های خوبی هم کردیم که بیشتر آنها انگیزشی بود. هنوز هیچ چیز تمام نشده است و ما با قدرت ادامه می‌دهیم تا ان‌شاءالله ببینیم خدا در دو هفته آخر چه می‌خواهد.

«یکی از گل‌های تأثیرگذار در مسیر قهرمانی دو فصل پیش آبی‌پوشان را تو به ثمر رساندی، آیا بعد از بازی مقابل نساجی، تیم روحیه خود را باخته است یا هنوز برای قهرمانی امید دارید؟»، مهاجم تیم فوتبال استقلال در واکنش به این پرسش تصریح کرد: در فوتبال اصلاً هیچ چیز مشخص نیست و شما در بازی قبلی دیدید که چه اتفاقی برای ما و تیم رقیب افتاد. با این چیزهایی که ما در تمرین می‌بینیم و صحبت‌هایی که با هم کردیم، شرایط جوری است که همه آن باور را دارند که ما می‌توانیم قهرمان شویم، چون امسال خودتان در جریان هستید از همان روز اول تا همین الان ما خیلی سختی‌ها کشیدیم، ولی چیزی که ما را سرپا نگه داشت، یکدلی کادر فنی و بچه‌ها بود.

وی ادامه داد: ما از اول فصل تا الان خیلی مشکلات داشتیم و من خودم شاهد بودم که بچه‌ها چقدر سختی کشیدند. در لحظاتی که خودمان درگیری ذهنی و مالی داشتیم، چقدر به هم کمک کردیم. این دو هفته هم مطمئنم همین اتفاق می‌افتد و ما دو بازی بعدی را می‌بریم. امیدواریم که اتفاق خوبی برای ما بیفتد.

رمضانی در پاسخ به این پرسش که  به نظر می‌رسد در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، داوران نتایج را تعیین کردند، گفت: در بازی‌های مهم مخصوصاً هفته آخر که اختلاف امتیازات فقط یک عدد است، اختلاف مثلاً پنج امتیاز نیست که بگوییم اشتباهات اثرگذار نیست، به نظرم تک تک سوت‌هایی که زده می‌شود، مهم است، حالا چه برای ما و چه برای تیم حریف. حالا برای تیم‌هایی که برای سقوط نکردن می‌جنگند یا برای قهرمانی تلاش می‌کنند. قطعاً بازی تیم نساجی یا تیم رقیب، به نظرم می‌توانست درست‌تر پیش برود. یکسری سوت‌ها می‌توانست با وسواس بیشتری زده شود، ولی به نظر من در دو هفته باقیمانده خیلی چیزها عوض می‌شود چیزی که من به آن باور دارم و بچه‌ها به آن فکر می‌کنند.

وی در مورد اینکه چه صحبتی با هواداران استقلال دارد که تیم‌شان بعد از هفته‌ها در جایگاه دوم جدول جای گرفته است، اظهار داشت: هواداران ما را شرمنده کردند و در طول کل فصل از ما حمایت کردند. خواهش می‌کنم این همه مدت آنها تحمل کردند و زحمت کشیدند به ورزشگاه آمدند و لطف کردند، در این 2 هفته هم لطف کنند و به ورزشگاه بیایند. ما با تمام توان در دو بازی باقیمانده مقابل رقبا بازی می‌کنیم. آنها از ما حمایت کنند ان‌شاءالله خدا هم به ما کمک کند.

«جو تیم چطور است؟ آیا بازیکنان امیدوارند که با کسب شش امتیاز باقیمانده قهرمان می‌شوند؟»، بازیکن تیم فوتبال استقلال در واکنش به این پرسش‌ها یادآور شد: بعد بازی حال‌مان خیلی بد بود. اصلاً باورنکردنی بود که آن امتیاز را از دست بدهیم، اما از دیروز این بحث را فراموش کردیم. الان همه تیم و تک تک بچه‌ها به این موضوع باور دارند. همانطور که تا الان یکدل بودیم و اتفاقات خوبی رقم زدیم، مطمئنم بعد از پایان این دو بازی هم اتفاق خوبی برای ما می‌افتد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال راجع‌به عملکرد داور مسابقه پرسپولیس - استقلال خوزستان، تصریح کرد:  چیزی که مشخص بود، همه سوت‌ها ... . حالا آن بازی گذشت و امیدوارم دیگر از این اتفاقات نیفتد. ان‌شاءالله در دو هفته پایانی همه چیز درست باشد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.