ارز در وضعیت ثبات

طبق مشاهدات میدانی امروز خبرآنی از بازار غیر رسمی ارز، نرخ دلار و یورو در این بازار در حالت تعادل و ثبات قرار دارد.

به گزارش خبرآنی، ارز در بازار غیر رسمی امروز (ششم خرداد) در وضعیت ثبات با اندکی نوسان نسبت به روزهای گذشته معامله شد.

بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار خبرآنی از بازار غیر رسمی ارز، دلار در محدوده قیمیتی خرید و فروش ۵۷ تا ۵۸ هزار تومان قرار دارد. به طوری که دلالان و فروشندگان غیر رسمی دلار را با نرخ ۵۷ هزار تومان خریداری و با نرخ ۵۸ هزار تومان می‌فروشند.

علاوه بر این، یورو در این بازار با قیمت ۶۲ هزار تومان از سوی دلالان خریداری و با مبلغ ۶۳ هزار و ۳۰۰ تومان معامله شد.

بر این اساس، تا لحظه تنظیم این گزارش (ساعت ۱۴) افراد حاضر در بازار بیشتر دلالان بودند و متقاضی زیادی در بازار غیر رسمی حضور نداشت.

نرخ ارز در مرکز مبادله چقدر است؟

گفتنی است؛ امروز ارز در بازار رسمی مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای اسکناس دلار با مبلغ ۴۴ هزار و ۹۱۶ تومان، برای اسکناس یورو با مبلغ ۴۸ هزار ۷۴۰ تومان و برای اسکناس درهم با نرخ ۱۲ هزار و ۳۲۰ تومان به فروش رسید.  

همچنین حواله دلار با مبلغ ۴۱ هزار و ۹۳۸ تومان، حواله یورو با مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۹ تومان و حواله درهم امارات با نرخ ۱۱ هزار و ۴۱۹ تومان عرضه شد.

در پایان باید اشاره داشت پس از وقوع حادثه تاسف بار هوایی در هفته گذشته که منجر به شهادت رئیس جمهور و همراهانش شد، بازار غیر رسمی ارز تا شب حادثه روند صعودی بالایی را طی کرد و حتی دلار به مرز ۶۲ هزار تومان رسید، اما از روز بعد نرخ دلار در این بازار با روند کاهشی به حالت تعادل و نرخ روزهای قبل خود بازگشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا
برچسب ها :

وضعیت

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.