پیولی: در حال یادگیری زبان انگلیسی هستم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، استفانو پیولی که در آخرین دیداری که روی نیمکت میلان حضور داشت، تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و‌هشتم و پایانی رقابت‌های سری A ایتالیا مقابل سالرنیتانای قعرنشین تن به تساوی 3-3 داد، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: به لطف هواداران لحظاتی احساسی را در این بازی تجربه کردم، چیزی که اغلب در دوران حرفه‌ای یک مربی رخ نمی‌دهد. آنها قلب مرا پر از شادی و خشنودی کردند. من فقط می‌توانم به کاری که با هم انجام دادیم، افتخار کنم و برای همیشه در کتاب تاریخ باشگاه معتبری باشم.

این سرمربی ایتالیایی که در فصل 22-2021 میلان را برای نوزدهمین بار به قهرمانی در سری A رساند و خودش نیز برای اولین بار به عنوان مربی قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کرد و خالکوبی‌اش را هم روی ساعد دستش زد، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: تجربه حضور روی نیمکت میلان مرا به این موفقیت رساند و می‌خواهم به ساختن چیز خاصی ادامه دهم، اگر امکانش را داشته باشم. من مطالبات زیادی از خودم دارم. می‌دانم از باشگاه و بازیکنانم چه چیزی باید بخواهم، می‌دانم برای بالا بردن دوباره سطح تیم چه چیزی لازم است. لذت این حرفه همین است. ما جوان‌ترین تیمی بودیم که اسکودتو را بردیم و من مرد شدن این بچه‌ها را تماشا کردم. می‌توانم بگویم این جاه‌طلبی را دارم که سعی کنم چیز خاصی را تکرار کنم.

پیولی که پس از پنج فصل حضور در میلان از این تیم جدا می‌شود، درباره آینده حرفه‌ای‌اش هم اظهار داشت: چند هفته پیش مدیر برنامه‌هایم با من تماس گرفت اما به او گفتم تا زمانی که باشگاه تصمیمش را به من بگوید، چیزی به من نگو. من فکر می‌کنم تا 10 روز آینده اتفاقی می‌تواند رخ دهد. من باید تیمی را پیدا کنم که مرا برای حضور روی نیمکتش تحریک کند. من همچنین به این فکر ‌کردم که می‌توانم مدتی از مربیگری فاصله بگیرم، چون فقط ایده سفر به اطراف و تماشای تیم‌ها می‌تواند به شما کمک کند که تکامل پیدا کنید و به یادگیری چیزهای جدید ادامه دهید. من احساس خستگی نمی‌کنم اما به چیزی متقاعدکننده نیاز دارم.

این مربی ایتالیایی که می‌تواند گزینه‌ای برای تیم‌هایی همچون چلسی، منچستریونایتد و برایتون باشد، در این باره خاطرنشان کرد: من در حال یادگیری زبان انگلیسی هستم و فکر می‌کنم زمان درستی برای این کار است. خواهیم دید که تا 10 یا 15 روز دیگر چه خواهد شد که می‌تواند مقطع سرنوشت‌سازی باشد اما فشاری برای انتخاب تیم خاصی را حس نمی‌کنم.

پیولی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: امشب، شب تشکر و قدردانی است، به همین خاطر می‌خواهم از کسانی که خواستند من در این تیم حضور داشته باشم و در این مدت از من حمایت کردند تا فرصت مربیگری در این باشگاه شگفت‌انگیز را داشته باشم، شروع کنم. از تمام کارکنان باشگاه و کادر فنی‌ام که سخت کوشیدند، قدردانی می‌کنم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و می‌دانند که من در مورد آنها چه فکری می‌کنم، اینکه چقدر خاص هستند. از هوادارا‌مان تشکر می‌کنم که در این مدت با حمایت‌های خود ما را به جلو سوق دادند و با انرژی‌شان در ما ایجاد انگیزه کردند تا در زمین بهترین عملکردمان را ارائه دهیم. من هرگز لحظات خوبی که با هم تجربه کردیم را فراموش نخواهم کرد. ممنونم از همه شما.

میلان فصل 24-2023 سری A ایتالیا را با 75 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی و پشت‌سر اینتر 93 امتیازی (هنوز بازی پایانی‌اش را انجام نداده) و بالاتر از یوونتوس 71 امتیازی به پایان برد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.