دبیر: عملکرد مالی فدراسیون کشتی بیش از 423 میلیارد بوده است

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی از صبح امروز یکشنبه (6 خردادماه) با حضور  محمدشروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و اعضای مجمع در محل فدراسیون کشتی در حال برگزاری است.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این مجمع گفت: به لطف خدا عملکرد مالی ما در سال 1402 بیش از 423 میلیارد تومان بوده است که بیشترین عملکرد مالی در بین فدراسیون ها محسوب می شود و بی سابقه بوده است.

وی ادامه داد: نسبت به سال 1401 ما 75 درصد رشد داشته ایم که این یک دستاورد بزرگ برای کشتی کشور محسوب می شود و خدا را از این بابت شاکریم.

دبیر تصریح کرد: بخش مهم این دستاورد این بوده که تنها یک چهارم بودجه فدراسیون در سال 1402 از طریق وزارت ورزش و جوانان بوده است.

وی افزود: عملکرد همکاری های استانی در مجموع 140 میلیارد تومان بوده که این نیز یک رکورد محسوب می شود.

رئیس فدراسیون کشتی در مورد عملکرد مالی لیگ کشتی نیز گفت: عملکرد سازمان لیگ 133 میلیارد تومان بوده است که نسبت به سال‌های اخیر پیشرفت بسیار زیادی داشته است.

دبیر تصریح کرد: سال 98 به اتحادیه جهانی بدهکار بودیم اما در حال حاضر از این اتحادیه پیش هستیم.

وی اظهار داشت: برای دومین سال متوالی برای قهرمانان کشتی در رقابت‌های جهانی پاداش و حقوق ماهیانه درنظر گرفتیم که این مبلغ در سال 1402 رشد داشت و ما به ترتیب به مدال آوران طلا، نقره و برنز 500، 300 و 100 میلیون تومان پاداش نقدی و 30، 15 و 10 میلیون تومان حقوق ماهیانه پرداخت کردیم. ضمن اینکه در نوبت‌های مختلف نیز پاداش‌های چند صد میلیون تومانی به آنها اهداء شد.

رئیس فدارسیون کشتی گفت: عملکرد مالی فدراسیون با دوره گذشته قابل مقایسه نیست و ما پیشرفت بسیار زیادی داشته ایم، هرچند که معتقدیم در بودجه بندی به کشتی با توجه به قهرمانی‌ها و مدال آوری هایش نگاه لازم نشده است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.