احتمال انجام تحقیقات جنایی از وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی

یک مقام ارشد در سرویس اجرای قانون رژیم صهیونیستی گفت احتمال می‌رود در مورد اقدامات وزیر حمل و نقل تحقیقات جنایی صورت گیرد.

به گزارش خبرآنی، شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی به نقل از این مسؤول صهیونیستی گزارش کرد پس از تحقیق مطبوعاتی که توسط روزنامه‌نگار «راویو دروکر» در خصوص رفتار و اقدامات «میری رگو» وزیر حمل و نقل رژیم صهیونیستی انجام شد انتظار می‌رود تحقیقات جنایی علیه اقدامات وی در وزارتخانه‌ای که مدیریتش به او سپرده شده، انجام شود.

«کان» گزارش داد با این حال پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون رایزنی‌های جدی درباره این موضوع انجام نداده است و حتی با «گالی بهراو میارا» مشاور حقوقی کابینه رژیم صهیونیستی هم مشورت نکرده است که باید برای انجام چنین تحقیقاتی مجوز صادر کند.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرده نهادهای مربوطه در حال بررسی تمامی مسائل هستند.

در تحقیق مطبوعاتی که در وبگاه «همکور» منتشر شد و شبکه خبری ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم آن را پخش کرد، آمده است میان وزیر حمل و نقل و مسؤولان ارشد وزارتخانه محوله به او مکاتباتی صورت گرفته است که سوءظن را درباره حمایت وزیر از مقامات محلی ایجاد می‌کند و ممکن است وزیر از طریق این اقدامات دستاوردهای سیاسی برای حزب خود کسب کرده باشد.

همچنین در این تحقیق به درگیری بین راننده وزیر و یکی از نگهبانان سرویس اطلاعات «شاباک» و تلاش‌های متعاقب کارمندان وزارت حمل و نقل اشاره شده که شایعه کرده بودند کارکنان وزارت حمل و نقل در پس زمینه اعتراضات علیه اصلاحات قضایی در اراضی اشغالی، ملاحظات سیاسی داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.