رسانه صهیونیستی: اسرائیل حاضر به توقف جنگ نیست

پس از آنکه تل‌آویو مدعی ازسرگیری مذاکرات غیر مستقیم با مقاومت فلسطین طی روزهای پیش‌رو شد، چند مقام امنیتی رژیم صهیونیستی از عدم تمایل این رژیم به توقف جنگ پرده برداشتند.

به گزارش خبرآنی، رژیم صهیونیستی شنبه اعلام کردند در روزهای آینده مذاکرات غیر مستقیم میان حماس و تل‌آویو ازسرگرفته می‌شود.

پس از انتشار این خبر، منابع مصری نیز از سفر قریب‌الوقوع یک هیأت صهیونیستی به قاهره به منظور ازسرگیری مذاکرات آزادسازی اسرای صهیونیست در نوار غزه خبر دادند.

در همین راستا، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) درباره ازسرگیری مذاکرات گزارش داد: مقامات ارشد در سیستم سیاسی تاکید می‌کنند که اسرائیل با توقف جنگ موافقت نخواهد کرد.

این نهاد رسانه‌ای اعلام کرد: این در حالی است که مقامات دستگاه امنیتی اسرائیل آماده توقف جنگ به دلیل ضروری بودن آزاد کردن اسرا هستند.

پس از ادعای تل‌آویو مبنی بر آمادگی برای ازسرگیری مذاکرات، «باسم نعیم» از رهبران جنبش حماس گفت: «فکر نمی‌کنیم که دشمن در تصمیم خود درباره مذاکرات آتش‌بس در غزه جدی باشد و تصمیمات شورای جنگ رژیم اشغالگر مبنی بر تفویض اختیار به تیم مذاکره‌کننده برای ازسرگیری مذاکرات صرفا نمایش جدیدی برای ادامه جنگ و گسترش دامنه عملیات زمینی است.»

«محمود مرداوی» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در گفت‌وگو با شبکه «العربی» عنوان کرد: توقف کامل جنگ و خروج نظامیان اسرائیل از غزه اساس هرگونه مذاکره‌ای است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.