مناظرات دانشجویی کشوری حضوری برگزار می شود

به  گزارش گروه دانشگاه ‌پایگاه خبری خبرآنی، رضا فرید زاده رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در آیین افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران که امروز در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور فقید و همراهان ایشان، اظهار کرد: مسابقات امسال چند تفاوت در شکل و محتوا دارد، اولین نکته این است که برگزیدگان استانی بعد از کسب مقام اول وارد مرحله کشوری شدند و در همین راستا از هر استان شاهد حضور یک نماینده خواهیم بود.

وی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر این مسابقات به صورت مجازی و بعضا حضوری برگزار و امسال هم اولین بار پس از دوران شیوع کرونا به صورت کامل حضوری برگزار شد، مدت زمان هر گروه در این دوره از 16 دقیقه به 18 دقیقه افزایش یافت و علاوه بر این موارد بخش گزارهای طلایی که در مرحله استانی نیز داشتیم، در مرحله کشور نیز ادامه خواهد داشت.

به گفته وی امسال تشکیل شورای علمی استانی و شورای سیاست گذاری مسابقات با حضور نمایندگان از وزارت خانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار خواهد شد.

فریدزاده با بیان اینکه قزوین با 60 گروه، مرکزی 58، گلستان 48، زنجان 47 و دانشگاه تهران 42 و یزد 33 و مازندران 28 بیشترین تعداد شرکت در این دوره از مسابقات بودند، اظهار کرد: حدود 56 درصد از شرکت‌کنندگان آقایان و 76 درصد از شرکت کنندگان در مقطع کارشناسی هستند.

وی گفت: برای بخش داوری علاوه بر هیئت علمی دانشگاه‌ها، سه نماینده از دانشجویان برتر سال گذشته نیز  برای داوری حضور خواهند داشت، تیم قهرمان، سخنران برتر و تیم اخلاق نیز در اختتامیه انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.