درگیری مرگبار 2 راننده به‌خاطر توقف خودرو در خیابان

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، پنجشنبه سوم خردادماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان شهدای تجریش از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، مرگ مشکوک مرد میانسالی را روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم با دستور قاضی محسن اختیاری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه اول دادسرای امورجنایی، راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مرد حدوداً 60 ساله‌ای را مشاهده کردند که براثر تصادف در یکی از خیابان‌های شمال شهر به کام مرگ فرو رفته بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که متوفی دقایقی قبل از حادثه با فردی درگیری داشته است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، متوفی با خودروی پراید خود کنار خیابان توقف کرده بوده که ناگهان به‌خاطر همین موضوع با راننده یک خودروی شاسی‌بلند مشاجره پیدا کرده و نهایتاً درگیر شده است که در جریان این نزاع راننده خودروی شاسی‌بلند مرد میانسال را به وسط خیابان هل داده و در همان لحظه تصادف مرگباری رخ داده است.

بدین ترتیب راننده خودروی شاسی‌بلند که نقش پررنگی در مرگ مرد میانسال داشت، بازداشت شد و ماموران ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته خیابان موردنظر و اقدامات اطلاعاتی، تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

به گزارش خبرآنی، با دستور قاضی اختیاری، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.