مسابقات پنجگانه نظامی ایران و روسیه در اصفهان برگزار شد

به گزارش گروه دفاعی ‌پایگاه خبری خبرآنی،‌ سردار مهدی سرور فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه از برگزاری اردوی پنجگانه نظامی بین منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و منتخب نیروهای مسلح فدراسیون روسیه خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات 2 جانبه پنجگانه نظامی شهدای خدمت بین منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و منتخب نیروهای مسلح فدراسیون روسیه از 28 اردیبهشت تا 7 خرداد ماه در دانشگاه امیرالمومنین (ع) نیروی زمین سپاه در اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم فدراسیون روسیه جزء سه تیم برتر در رتبه‌بندی جهانی، در این مسابقات هستند, لازم شد که برای ارتقا تجربیات و تبادل تجربه بین دو تیم با توجه به همسویی این کشورها، این اردو در ایران برگزار شود.

سردار سرور تصریح کرد: اردوی بعدی نیز در آینده نزدیک در کشور روسیه با حضور تیم منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و تیم منتخب فدراسیون روسیه انجام خواهد شد.

فرمانده دانشگاه حضرت امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: این دو اردو زمینه‌ای برای ایجاد آمادگی جهت حضور پرتوان و پرقدرت تیم منتخب نیروهای مسلح در مسابقات پنجگانه در مسابقات آتی است که در مرداد ماه در کشور ونزوئلا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.