مسی در صدر جام‌دارترین بازیکنان قرن بیست‌ویکم عکس

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، رسانه فرانسوی « PopFoot» در گزارشی به معرفی 10 بازیکنی که در قرن بیست‌ویکم و در بین پنج لیگ برتر اروپا موفق به کسب بیشترین جام قهرمانی در رقابت‌های لیگ شده‌اند، کرده است که در این بین لیونل مسی فوق‌ستاره پیشین تیم‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن با کسب 10 قهرمانی در لالیگای اسپانیا و دو قهرمانی در لوشامپیونه فرانسه، در مجموع با 12 عنوان قهرمانی در صدر این فهرست ایستاده است.

کینگسلی کومان هافبک بایرن مونیخ با 12 قهرمانی در رقابت‌های لیگ با سه تیم پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و بایرن مونیخ (دو قهرمانی در لوشامپیونه، دو قهرمانی در سری ‌A و هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا) در رده دوم ایستاده است و دیوید آلابا هافبک رئال مادرید با کسب 12 قهرمانی در رقابت‌های لیگ (10 قهرمانی در بوندس‌لیگا با بایرن و دو قهرمانی در لالیگا با رئال) رتبه سوم را در اختیار دارد. توماس مولر هم به واسطه کسب 12 قهرمانی در بوندس‌لیگا با بایرن در رده چهارم این رده‌بندی قرار دارد.

آرین روبن با 11 قهرمانی، تیاگو آلکانتارا با 11 قهرمانی، روبرت لواندوفسکی با 11 قهرمانی، مانوئل نویر با 11 قهرمانی، جان‌لوئیجی بوفون با 11 قهرمانی و زلاتان ابراهیموویچ با 10 قهرمانی رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

لیونل مسی , زلاتان ابراهیموویچ , روبرت لواندوفسکی , تیم فوتبال بارسلونا , تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن , تیم فوتبال بایرن مونیخ , مانوئل نویر , جان لوئیجی بوفون ,

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

دارترین بازیکنان

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.