نیاز به سالن 5 هزار نفره برای تمرین حسن یزدانی!

امید شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی در رابطه با وضعیت کشتی‌گیران مدعی این استان که اکنون صحبت از احتمال غیبت آنها در جام تختی مطرح است، اظهار داشت: مسابقات یک هفته به تعویق افتاد، امیدوارم آنهایی که به خاطر مصدومیت قصد داشتند در این رقابت‌ها کشتی نگیرند، با تغییر زمان مسابقات، آسیب‌دیدگی‌شان بهتر شود و شرایط حضور در رقابت‌ها را پیدا کنند.

رئیس هیئت کشتی مازندران درخصوص وضعیت کنونی حسن یزدانی برای حضور در تورنمنت بوداپست نیز گفت: دارد تمریناتش را دنبال می‌کند. او یک روز در اردوی نور تیم ملی کشتی آزاد حاضر شد، 500 نفر برای تماشای تمرینش وارد سالن شدند و 2500 نفر هم بیرون سالن ماندند چون جا نداشتیم. قهر کردند و گفتند چرا ما را راه ندادید! برای تمرین حسن یزدانی در مازندران، باید سالن 5 هزار نفره داشته باشیم. 45 دقیقه کششی کار کرد و رفت.

وی ادامه داد: حسن یزدانی با مربی خودش کار کند و به تورنمنت مجارستان برود، به نوعی بهتر است. بعد که تمرینات به کمپ تیم‌های ملی منتقل شد، او هم می‌تواند در تمرینات شرکت کند. باید برای میزبانی اردوهای تیم ملی بزرگسالان، سالن بزرگتر داشته باشیم که تماشاگر هم بتواند تمرینات را از نزدیک تماشا کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم
برچسب ها :

تمرین یزدانی

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.