قاسم‌پور: آماده مسابقه‌ در وزن 86کیلو هستم/سکوتم از ترس نبود

کامران قاسم‌پور که مدت‌ها بحث حضورش در وزن 86 کیلوگرم وجود داشت و موضوع رقابت او با حسن یزدانی مطرح شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری خبرآنی صحبت‌هایی را در این زمینه مطرح کرد.

* انتخاب وزن 97 کیلوگرم بر اثر مشاوره اشتباه بود

قاسم‌پور درباره اینکه حضورش را در چرخه سال 2024 در وزن 97 کیلوگرم استارت زد، به خبرآنی گفت: انتخاب وزن 97 کیلوگرم، بر اثر مشاوره اشتباهی بود که از برخی افراد دریافت کردم. آن زمان فقط یک بار در جام‌جهانی آمریکا خودم را در این وزن تست کرده بودم و بعد از آن تلاش کردم خودم را به شرایط مطلوب برای این وزن برسانم. وضعیت بدنی من مناسب 97 کیلوگرم نبود و دیدم شرایطم به این وزن نمی‌خورد.

وی ادامه داد: بعد از دو تست ناموفق در 97 کیلوگرم، دیدم وزن سابقم (86 کیلوگرم) با شرایط کنونی من سازگارتر است و بهتر دیدم که در همین وزن کشتی بگیرم. حالا هم آماده‌ام در هر میدانی که صلاح بدانند، کشتی بگیرم.

* ناراحتم می‌گویند کامران ترسیده و جا خالی کرده است

قهرمان وزن 92 کیلوگرم جهان در سال‌های 2021 و 2022 خاطرنشان کرد: من از هیچ مسابقه‌ای و از هیچ حریفی نمی‌ترسم و ناراحتم از اینکه می‌‏گویند کامران ترسیده و جا خالی کرده است. اگر سکوت کردم، صرفاً به این دلیل بود که از اول در چرخه 86 کیلوگرم نبودم و به احترام کشتی‌گیرانی که در این وزن حضور داشتند، سکوت کردم اما در عین حال، همیشه پایبند به چرخه انتخابی تیم ملی بودم.

قاسم‌پور گفت: نه ادعایی دارم و نه ترس، فقط از فدراسیون کشتی و کادرفنی تیم ملی می‌خواهم به من در وزن 86 کیلوگرم فرصت بدهد تا شانسم را امتحان کنم. حضور من در چرخه 97 کیلوگرم، به خاطر مشاوره‌ها و در نهایت تصمیم اشتباه من بود. ان‌شاءالله بتوانم در 86 کیلو بهترین عملکرد را داشته باشم.

* آماده مسابقه رودررو و حضور در تورنمنت هستم

این کشتی‎گیر مازندرانی افزود: در هر میدانی که بگویند، چه مبارزه رودررو و چه حضور در تورنمنت، آماده‌ام هر جا که بگویند، کشتی بگیرم. این آمادگی را دارم که با هر کسی که گفتند مبارزه کنم و توانایی‌هایم را نشان دهم. با هر کسی که کادرفنی تیم ملی بگوید، چه داخل ایران و چه در تورنمنت بین‌المللی.

* سکوتم احترام به چرخه و مدعیانش بود

قاسم‌پور در پایان به خبرآنی گفت: باز هم تأکید می‌کنم سکوتم تاکنون و اینکه صحبتی در مورد وزن 86 کیلوگرم نکردم، صرفاً به احترام چرخه و همچنین کشتی‌گیرانی بود که در این وزن در چرخه حضور داشتند. به قانون همیشه احترام گذاشتم و سکوتم، جا خالی کردن نبود. امیدوارم در وزن 86 کیلوگرم به من فرصت داده شود، هرطور که خودشان صلاح می‌دانند تا در نهایت بهترین و آماده‌ترین فرد راهی المپیک 2024 پاریس شود.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.