بیانیه ژاوی پس از اخراجش از بارسلونا

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، ژاوی هرناندس در واکنش به برکناری‌اش از سمت مربیگری تیم فوتبال بارسلونا که روز گذشته (جمعه) خوان لاپورتا رئیس باشگاه شخصاً به او ابلاغ کرد، بیانیه‌ای در شبکه‌های مجازی منتشر کرد که در آن آمده است: یکشنبه دوران حضور من روی نیمکت بارسلونا به پایان خواهد رسید. رفتن از باشگاهی که تمام زندگی‌ات بوده سخت است، اما من این کار را سربلند انجام می‌دهم و پس از دو سال و نیم حضور در رختکنی که برایم مانند خانه دوم بود، می‌روم.

می‌خواهم از حمایت‌ها و محبت هوادارانی که همیشه در کنارم بودند و با من مانند همان ژاوی دوران بازیگری رفتار کردند، تشکر کنم. از روز یکشنبه من هم یک بارسایی دیگر روی سکوهای المپیک بارسلونا و چند ماه دیگر نوکمپ جدید خواهم بودم، چون من قبل از اینکه بازیکن یا مربی بارسلونا بوده باشم یک بارسایی بودم و همیشه بهترین‌های را برای تیم زندگی‌ام خواسته و آماده خدمت‌رسانی به آن بوده‌ام.

 

در ادامه بیانیه ژاوی آمده است: در این مدت من در کنار گروهی از بازیکنان فوق‌العاده و دستیارانی حرفه‌ای کار کردم. از همه آنها که به من برای رسیدن به اهدافم کمک کردند، تشکر می‌کنم. امسال اوضاع آنطوری که می‌خواستیم پیش نرفت، اما تیم‌مان پوست‌اندازی کرد و روندی را طی کردیم که نسلی جدید از بازیکنان جوان که با انگیزه فراوان از دل آکادمی لاماسیا بیرون آمدند، به خودباوری برسند. از همه تشکر می‌کنم. از هواداران، بازیکنان، اعضای کادر فنی، کارکنان باشگاه، رئیس، مدیران و تمام کسانی که در این دو سال و نیم مرا همراهی کردند. برای بارسلونا که همیشه در قلبم خواهد بود، بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.