چشمی: امسال سیاه‌ترین فصل داوری بود/ نگذاشتند ببریم

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، روزبه چشمی پس از تساوی بدون گل تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر در پاسخ به این سؤال که چرا نتوانستند برنده شوند، گفت: نتوانستند نبود، نگذاشتند! من درباره امروز صحبت نمی‌کنم و در مورد امسال صحبت می‌کنم. امسال سیاه‌ترین فصل داوری بود. اگر از امروز بگویم صحنه پنالتی ما بود. یک سوت به سمت ما نمی‌گیرید، ولی در سمت دیگر برای رقیب‌مان اخراج می‌کنید و پنالتی می‌گیرید.

وی افزود: من اسم می‌آورم، آقای بیژن حیدری، شما قطعاً صحنه را دیدید و پنالتی نگرفتید. اگر قرار باشد با یک سوت زحمت یک سال مجموعه‌ای را پایمال کنید مطمئن باشید یک جایی جواب پس می‌دهید. این مدلی نیست که به همین راحتی با یک سوت زدن یا نزدن بازی را در بیاورید. واضح می‌گویم بازی را در آوردید. امسال راه رفتیم گفتند محروم می‌شویم. اول فصل داور اشتباه واضح مقابل سپاهان داشت و حرف زدیم گفتند باید دفاعیه‌ بفرستید. حیدری در بازی با مس رفسنجان که توپ ما نیم متر وارد دروازه شده بود را، نگرفت و دو امتیاز از ما گرفت. امروز هم پنالتی‌مان را نگرفت. این آقا چهار امتیاز از استقلال گرفت. مگر یک داور در یک فصل چند بازی برای تیمی سوت می‌زند؟!

مدافع تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: سوت‌های وسط زمین را بلبلی می‌زدند. آنقدر راحت به سود حریفان می‌زدند که عجیب بود. ما وارد نیمه نساجی می‌شدیم داور خطا می‌گرفت. همه کسانی که درگیر این اتفاقات بودند و اینجوری داوری‌ها را چیدند مطمئن باشند اگر در قانون فوتبال جواب پس ندهند در بیرون از فوتبال جواب پس می‌دهند. ما خانواده داریم، مادر، پدر، برادر و ... سکته می‌کنند، مثل هواداران. فکر می‌کنید آه آنها نمی‌گیرد؟ تک تک داورانی که به عمد به ضرر ما سوت زدند و  به سود تیم‌های حریف، قطعاً جواب پس می‌دهند.

چشمی راجع به پنالتی پرسپولیس در دیدار با استقلال خوزستان گفت: پنالتی پرسپولیس را دیدم. اگر آن صحنه را پنالتی گرفتید، بارها صحنه‌های شدیدتر برای ما اتفاق افتاده است که نگرفته‌اند. اگر آن پنالتی بوده است، پس ما 10 پنالتی طلبکاریم. مگر می‌شود به استقلال خوزستان تا دقیقه 60 گل نزنید، ولی بازیکن را اخراج کنند و پنالتی بگیرند و اتفاقات عجیب و غریب بیفتد؟ صحبتم فقط برای بازی امروز ما نیست. در اراک بازی را بردیم و سوت‌های رضا عادل را در دیدار با آلومینیوم اراک را ببینید. هر کاری می‌کردیم داور برای آلومینیوم خطا می‌گرفت. امسال جواب پس می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.