سمیعی: خسروی داوران را علیه استقلال تحریک کرد

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، فرشید سمیعی  پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: به ما می‌گویند صحبت و اعتراض نکنید. مصوبه فدراسیون فوتبال است و می‌گویند با جریمه میلیاردی روبه‌رو می‌شوید. مگر می‌شود عضو ارشد کمیته داوران شب قبل از بازی علیه هواداران استقلال موضع بگیرد که او را تهدید به قتل کرده‌اند؟ او سپس داوران را مورد خطاب قرار می‌دهد که چرا پشت من قرار نگرفته‌اید! آیا این موضوع طبیعی است؟

وی افزود: از کمیته‌های اخلاق و انضباطی سؤال می‌پرسم، الان باید چه کار کرد؟ با کسی که قبل از مسابقه استوری می‌گذارد و داوران را علیه استقلال تهدید می‌کند، چه کار باید کرد؟ کجای دنیا عضو ارشد کمیته داوران می‌آید داور را علیه تیمی تحریک می‌کند؟ شما با هواداران استقلال کُری می‌خوانید! همیشه خلاف نظر سایر کارشناسان علیه استقلال نظر می‌دهید. کجای دنیا عضو ارشد کمیته داوران کارشناسی می‌کند؟

سرپرست باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: صحنه‌های داوری امروز ما با نساجی را با صحنه‌های بازی رقیب‌مان مقایسه کنید و ببینید صحنه‌های منجر به پنالتی شده کدام پنالتی‌تر بوده است؟ کدام صحنه در کدام بازی امکان اخراج داشته است؟ عمده مسئله اما، این است که چرا باید شب قبل از بازی، داوران را علیه استقلال تحریک کرده و تحت تأثیر قرار دهند؟

سمیعی در پاسخ به این سؤال که که «کجای دنیا سرمربی تیمی قبل از بازی درباره داوری صحبت می‌کند؟»، گفت: موارد زیاد بوده است. اگر قرار است من صحبت کنم، اجازه دهید حرف بزنم. سرمربی استقلال در کنفرانس صحبت کرد و می‌توانستید آنجا این سؤال را بپرسید. الان هم نه حرف بدی زدم و نه چیزی و فقط سؤال پرسیدم، اینکه عضو کمیته داوران این کارها را می‌کند، جریمه‌اش دو سال محرومیت است یا مادام‌العمر محروم؟ آیا دکتر دادکان دیگری در این فوتبال نیست؟

وی در واکنش به سؤال همان خبرنگار مبنی بر ادعای علی خسروی برای بحث شتیل گرفتن در فوتبال تصریح کرد: لطفاً درست صحبت کنید، شما نمی‌توانید به سرمربی ما اتهام بزنید. آن کسی که در فوتبال ایران محکوم شده یا اخراج شده، از استقلال نبوده است و هر موقع بود، پاسخگو خواهم بود. بارها گفته‌ام چند فصل اخیر را کارشناسی کنید، همیشه متضررین و منتفعین از داوری ثابت بوده‌اند. استقلال همیشه متضرر بوده است. سالی هم که قهرمان شدیم، نشان دادند استقلال متضرر از اشتباهات داوری بوده است. بهتر است سه چهار فصل اخیر را گروهی بی‌طرف که وابستگی نداشته باشند، بررسی کنند که آیا استقلال متحمل ضرر از اشتباهات داوری شده است یا نه.

سرپرست باشگاه استقلال راجع به اینکه آیا فصل برای استقلال به پایان رسیده است، گفت: به هیچ عنوان، ان‌شاء‌الله اگر همه چیز به روال عادی باشد، کسی پیدا نشود داوران را علیه استقلال تحریک کند و ارکان قضایی با این اتفاقات برخورد کنند، استقلال مدعی قهرمانی است.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.