اعلام جزئیات توافق بارسلونا با فلیک

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی و به نقل از نشریه اسپورت، اخراج ژاوی هرناندس، آخرین مانع برای ورود یک سرمربی جدید به کادر فنی بارسلونا را هم برداشت و اکنون همه چیز مهیای ورود هانسی فلیک سرمربی پیشین بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان است.

طبق ادعای نشریه کاتالان؛ فلیک در مذاکراتی که با مدیران باشگاه داشته، کاملاً در جریان محدودیت‌های مالی موجود قرار گرفته و به همین دلیل پذیرفته که با حقوقی که 30 درصد کمتر از حقوق ژاوی هرناندس است، کار کند. این موضوع شامل حال دستیاران او نیز می‌شود و از این رو کل رقمی که باشگاه به عنوان حقوق به فلیک و دستیارانش در یک سال خواهد پرداخت، 18 میلیون یوروی خالص خواهد بود.

فلیک همچنین پذیرفته که خواسته‌های خود برای تقویت تیم را متناسب با بودجه باشگاه تنظیم کند و حتی‌الامکان از ظرفیت‌های موجود فعلی در تیم و آکادمی لاماسیا بهره ببرد.

در همین حال فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی نقل و انتقالات فوتبال اروپا هم در صفحه شخصی خود در توئیتر خبر توافق بارسلونا با فلیک را تأیید کرده و نوشته که این قرارداد دو ساله است و سرمربی آلمانی دو تن از هموطنانش را به عنوان دستیار با خودش به بارسلونا خواهد برد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.