کشف 2736 عدد عینک آفتابی قاچاق در بازار تهران

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو شده که این کالای خارجی توسط خودروهای شوتی از جنوب کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

سرهنگ افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که مشخص شد محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده‌اند و مشاهده می‌شود که مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع عینک آفتابی خارجی در محل دپو شده است.

این مقام انتظامی گفت: کالاها شامل تعداد 2736 عدد انواع عینک آفتابی در مارک‌های مختلف خارجی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 1.5 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های 02166747343 و یا 09999871392 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.