طعنه مقام آمریکایی به امنیت المپیک پاریس

به گزارش پایگاه خبری خبرآنی، نیکول دیل، مدیر امنیت و پشتیبانی ورزشکاران آمریکا ابراز امیدواری کرد که پس از بازی فاجعه‌بار فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2022 در پاریس، برگزارکنندگان بازی‌های المپیک 2024 نتیجه‌گیری کردند و اشتباهات را در نظر گرفتند.

این مقام آمریکایی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم آنها (فرانسه) از تجربیات خود یاد گرفته‌اند و این به من اعتماد به نفس می‌دهد. آنها یاد می‌گیرند و امنیت مسابقات را با جمعیت تطبیق می‌دهند. به عنوان مثال، من قرار است در بازی‌های المپیک آرام روی سکوهای بازی فوتبال بنشینم. تماشاگران اکنون با تماشاگران جام جهانی یا لیگ قهرمانان تفاوت زیادی دارند. من فکر می‌کنم مقامات واقعاً به این موضوع واکنش نشان داده‌اند و تفاوت‌ها را درک کرده‌اند.

 امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه، احساس خود را از افزایش تهدید امنیتی به دلیل تعداد زیاد تماشاگران در مراسم افتتاحیه المپیک پاریس پنهان نمی‌کند. تقریباً 600 هزار نفر به طور همزمان در امتداد رود سن خواهند بود و حدود 50 هزار نفر از نقاط ویژه سازماندهی شده این رویداد را تماشا می‌کنند.

در سال 2022 بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا از سن‌پترزبورگ به پایتخت فرانسه - پاریس منتقل شد. سازماندهی این مسابقه چیزهای زیادی باقی گذاشت. شورش‌هایی در خیابان‌های شهر رخ داد، پلیس از گاز اشک‌آور برای هوادارانی که قصد ورود بدون بلیت به ورزشگاه را داشتند، استفاده کرد.  این دیدار با 37 دقیقه تاخیر برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.