دستاوردهای دولت شهید رئیسی در صنعت دارویی

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری خبرآنی، سید حیدر محمدی درباره اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت در دوره ریاست جمهوری آیت الله رئیسی اظهار کرد: اقدامات بسیار بزرگی در حوزه سلامت اتفاق افتاد که افتتاح 17 خط دارویی جدید و رونمایی از چندین داروی دانش بنیان، اجرای طرح دارویار در سال 1401، تولید بسیاری از محصولات دانش بنیان های‌تک (با فناوری بالا) حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی از جمله دستگاه شتاب‌دهنده خطی، دستگاه سی‌تی اسکن، دستگاه الکتروشوک، ونتیلاتور تنفسی، ماشین‌های بیهوشی، دستگاه‌های دیالیز تخصصی پزشکی و بسیاری از ملزومات مصرفی با همت شرکت‌های دانش بنیان‌ و حمایت‌های بی‌بدیل ایشان انجام شد.

وی افزود: حمایت‌های ایشان در توسعه امنیت غذایی و فرمایشات و رهنمودهای مکرر در لزوم ارتقای امنیت غذا و اطلاع‌رسانی به مردم در خصوص دسترسی به غذای سالم و کمک همه دستگاه‌ها برای تامین و بالا بردن دسترسی مردم به غذای سالم در روزهای آخر سال 1402 را فراموش نمی‌کنیم.

رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: پیگیری‌های مکرر رئیس جمهور فقیدمان برای حمایت از تولید و تولیدکنندگان و توصیه برای در اولویت قرار دادن سلامت مردم و تامین دارو، تجهیزات و شیرخشک نوزادان به دستگاه‌ها و دستورات مکرر برای پرداخت اعتبارات به قید فوریت برای حوزه سلامت و بسیاری از حمایت‌های دیگر ایشان باعث شد که ما امروز خلأ حضوشان را دوچندان حس کنیم.

محمدی گفت: امروز قطعا جمهوری اسلامی ایران یک یار بی بدیل و یک مجاهد بزرگ رااز دست داد و امیدوارم در نزد خداوند متعال و جوار سیدالشهدا آرام بگیرند. در پایان از خداوند متعال صبر و اجر جمیل را برای خانواده معزز ایشان، هیئت همراه و محبین و مردم عزیز ایران مسئلت دارم.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.