تصاویر القسام از عملیات بیت‌ حانون و هلاکت ۳ نظامی صهیونیست

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس تصاویری را از عملیات ویژه تک‌تیرانداز خود در «بیت‌ حانون» در شمال نوار غزه منتشر کرد.

به گزارش خبرآنی، طبق ویدئو منتشر شده توسط گردان‌های القسام در این عملیات سه نظامی صهیونیستی از جمله یک افسر ارشد هدف تک‌تیرانداز مقاومت قرار گرفتند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز ضمن تایید هلاکت این سه‌ نظامی خود اعلام کرد که هر سه آنها افسر و درجه یکی از آنها سرگرد است.

«حسام شبات» روزنامه نگار درباره عملیات تک تیرانداز مقاومت در بیت حانون گفت: پس از حدود هشت ماه تجاوز، حمله تک تیرانداز علیه سه سرباز در شهر مرزی که بیشترین آسیب را در برابر بمباران و تهاجم داشت، صورت گرفت.

وی گفت: آنچه دشمن را شوکه کرده این است که پس از گذشت حدود هشت ماه از تجاوز و اعلام اشغالگران مبنی بر پایان جنگ با انهدام گردان بیت حانون، گردان‌های القسام در حال انجام عملیات تک تیراندازی در این منطقه هستند.

شبات ادامه داد: این عملیات از نظر مکان و ماهیت عملیات، قواعد جدید درگیری را تشکیل می‌دهد، زیرا دشمن منطقه شمالی بیت حانون را بدون حضور رزمندگان مقاومت، منطقه‌ای مجاز برای تهاجم می‌دانست.

وی افزود: مقاومت با این عملیات ثابت کرد که همچنان در تمام مناطق مرزی و مناطق دیگر به صورت سازماندهی شده کار می‌کند و هر جا که دشمن حضور داشته باشد، مقاومت نیز حضور خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.