مقام آمریکایی: اسرائیل کودک‌کش است ولی بایدن از نفوذ یهودیان می‌ترسد

یک مقام امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگو بایک خبرنگار مخفی فاش کرد که اولویت بایدن در مسئله فلسطین پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است و او از نفوذ عظیم یهودیان در احزاب آمریکا می‌ترسد.

به گزارش خبرآنی، یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا در گفت‌وگو با یک خبرنگار مخفی گفت «جو بایدن» رئیس‌جمهور این کشور از سوی شاخه ترقی‌خواه حزب دموکرات تحت فشار است تا اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کند، اما بایدن می‌ترسد این کار تاثیر مخربی بر عملکرد وی در انتخابات داشته باشد.

«پروژه وریتاس» یک رسانه راست افراطی در آمریکاست که به روش‌های نامتعارف خود در کسب اطلاعات معروف است. یکی از خبرنگاران این رسانه با هویتی جعلی به «استرلین واترز» عضو شورای امنیت ملی آمریکا نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کند. واترز در گفت‌وگویی که در یک رستوران با این خبرنگار دارد، به او می‌گوید موضع بایدن در قبال مسئله فلسطین حاصل «محاسبات سیاسی» بسیار دقیق است و اولویت اول او پیروزی در انتخابات است.

واترز در ویدیویی که به صورت مخفیانه ضبط شده، می‌گوید بایدن و دستیاران ارشد او از یک طرف باید مقابل «دروغ‌ها، بمباران و کشتار کودکان» توسط رژیم صهیونیستی بایستند تا حمایت رای‌دهندگان ترقی‌خواه را جلب کند؛ اما از سوی دیگر، این کار موجب خشم یهودیان قدرتمند و بانفوذ در میان جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها خواهد شد که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ به ضرر بایدن تمام می‌شود.

مقام آمریکایی: اسرائیل کودک‌کش است ولی بایدن از نفوذ یهودیان می‌ترسد
مقام آمریکایی در برابر دوربین مخفی می‌گوید: «اسرائیل کودکان را می‌کشد و پاسخگو هم نیست.»

او گفت: «اگر بایدن دوباره (در انتخابات) پیروز شود، می‌تواند با سهولت بیشتری (به اسرائیل) نه بگوید، اما این تصمیمی است که باید در دور دوم ریاست‌جمهوری او گرفته شود.»

در حال حاضر مواضع بایدن در مورد جنگ غزه ناهمخوانی‌های فراوانی دارد. او یک روز در جمع دانشجویان معترض می‌گوید که خواستار برقراری آتش‌بس فوری است، اما روز بعد در جمع خبرنگاران می‌گوید تا نابودی حماس از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند.

رژیم صهیونیستی مدعی است که برای دستیابی به اهداف خود در این جنگ، باید حمله‌ای تمام عیار به شهر رفح انجام دهد، اقدامی که جامعه جهانی با آن مخالفت است و تلفات غیرنظامی فراوانی به دنبال خواهد داشت. اخیرا ایالات متحده یک محموله کمک‌های نظامی که قرار بود به اراضی اشغالی ارسال شود را متوقف کرد، اقدامی که به گفته واترز، یک «ریسک سیاسی» بود.

با این حال، تنها چند روز بعد، بایدن یک بسته کمکی چند میلیارد دلاری برای رژیم صهیونیستی تصویب کرد که شامل مهمات تانک و خمپاره است.

انتهای پیام

منبع : ایسنا

آخرین خبر ها

پربیننده ترین ها

دوستان ما

گزارش تخلف

همه خبرهای سایت از منابع معتبر تهیه و منتشر می‌شود. در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.